خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در گفتگو با ایلنا:

فراکسیون روحانیون مجلس سه‌شنبه با مهدوی کنی دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۸۷

اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در نظر دارند دیداری نیز با مقام معظم رهبری داشته باشند ولی هنوز زمان مشخصی برای این دیدار مشخص نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از  دیدار فراکسیون روحانیون مجلس با آیت الله مهدوی کنی در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

حجت السلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با برنامه‌های کاری هفته کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی در هفته جاری احتمال دارد بحث بررسی لایحه مالیات را دردستور کار خود قرار دهند.

وی بحث رسیدگی به بیمه حوادث غیر مترقبه را از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی مجلس برشمرد و گفت: بررسی الحاق بنادر شهید رجایی و بهشتی به بندر چابهار از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی است.


نماینده فلاورجان درخانه ملت در رابطه با دیدار فراکسیون روحانیون مجلس با آیت الله مهدوی کنی بیان کرد: احتمالا این دیدار در روز سه شنبه هفته جاری برگزار شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: همچنین اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در نظر دارند دیداری نیز با مقام معظم رهبری برگزار کنند ولی هنوز زمان مشخصی برای این دیدار مشخص نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز