خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

احمدی‌نژاد در جلسه علنی مجلس سخنرانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۰۵

طرح رفع موانع بیمه‌های کارگران روزمزد ساختمانی از سوی شورای نگهبان تایید شد/الحاق کمیته امداد امام به فهرست نهاد‌ها و موسسات مشمول ماده ۱۷۲ اصلاح قانون مالیات مستقیم است.


عبدالرضا مصری امروز درجمع خبرنگاران حضور یافت و درخصوص تقاضای اخیر رئیس جمهور مبنی بر حضور در مجلس گفت: آقای فروزنده قبلا برای حضور آقای احمدی‌نژاد درخواستی فرستاده بودند. پس از آن نامه دیگری فرستادند که به دلیل کار‌ها و برنامه‌های زیاد آقای احمدی‌نژاد فعلا نمی‌تواند به مجلس بیاید و حضور ایشان به تعویق افتاد تا اینکه دیروز نامه سومی به مجلس رسید که خواستار حضور آقای احمدی‌نژاد در تاریخ ۲۷/۱۰ شده بودند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا مصری در همین راستا تاکید کرد: هیات رئیسه مجلس چند ساعت پیش جلسه‌ای داشت که این نامه را بررسی کرد و این درخواست را پذیرفت و براین اساس ترکیبی برای صحن علنی روز چهارشنبه طراحی می‌شود.


وی ادامه داد: نمایندگان متقاضی، وزرای دولت و رئیس جمهور در این جلسه علنی مسائل کلی را مطرح می‌کند و در اختیار هر دو طرف وقت گذاشته می‌شود.


نماینده کرمانشاه با تاکید براینکه موضوعات مطرح در جلسه آتی با حضور احمدی‌نژاد مختلف است گفت: در نامه آقای فروزنده بحث تقدیم لایحه بودجه نبود و به نظر نمی‌رسد که دولت بخواهد بودجه بیاورد.


وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مصوبات مورد تایید شورای نگهبان اشاره و خاطرنشان کرد: ۴ طرح توسط نمایندگان تهیه شده بودکه مورد تصویب شورای نگهبان قرار گرفت. طرح اول رفع موانع بیمه‌های کارگران روزمزد ساختمانی بود در این راستا کارگران از این پس باید بتوانند بیمه تامین اجتماعی شوند.


وی افزود: طرح دوم طرح اصلاح قانون سرباز قهرمان بود، طرح سوم عوارض شهرداری و هزینه انشعاب مدارسی که خیرین می‌سازند تصویب شد. از این پس خیرین دیگر لزومی ندارد که هزینه انشعاب را پرداخت کنند و این اقدامی است که دولت باید انجام دهد.


سخنگوی هیات رئیسه افزود: الحاق کمیته امداد امام به فهرست نهاد‌ها و موسسات مشمول ماده ۱۷۲ اصلاح قانون مالیات مستقیم است که مورد تایید شوراری نگهبان قرار گرفت.


رد مصوبه دولت در مورد سازمان تامین اجتماعی که برابر آن باید تغییری در مدیریت سازمان تامین اجتماعی ایجاد شود نیز به دولت ابلاغ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز