خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس به ایلنا خبر داد:

نمایندگان كمیسیون اقتصادی، كشاورزی و صنایع سخنرانان جسله با احمدی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۴۹

این جلسه باید دو جانبه باشد و سخنان یك جانبه فایده‌ای ندارد/اخباری آمد مبنی بر اینكه رئیس جمهور نمی‌خواهد وقت بگذارد و صحبت‌های نمایندگان را بشنود كه این اخبار كمی مصوبات ما را تحت شعاع قرار داد.

محمد دهقان در خصوص جلسه روز چهارشنبه جاری مجلس با رئیس جمهور اظهار داشت: ما از خواست رئیس جمهور برای حضور در مجلس استقبال كردیم اما از ابتدا هم گفتیم كه این جلسه باید دو جانبه باشد و سخنان یك جانبه فایده ای ندارد.

دهقان با تاكید بر اینكه شان و جایگاه مجلس شور و گفت و گو است به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: مجلس محل صحبت یك طرفه نیست و محلس صحبت دو طرفه است. ما در مجلس هم هر زمان صحبتی در خصوص دولت داریم یك نماینده از دولت را می خواهیم كه در جلسه كه حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین این مصوبه هم به قوت خود باقی است. اما اخباری آمد مبنی بر اینكه رئیس جمهور نمی خواهد وقت بگذارد و صحبت های نمایندگان را بشنود كه این اخبار كمی مصوبات ما را تحت شعاع قرار داد.

نماینده طرقبه و چناران در مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: اگر قرار باشد رئیس جمهور بخواهد به مجلس بیاید‘ صحبت كند و برود‘ مغایر مصوبه ما است و ما چنین مصوبه ای نداریم كه ایشان یك طرفه صحبت كنند و بروند.

وی با ابراز این مساله كه امیدواریم همان طور كه مصوب كردیم دولت به آن عمل كند گفت: انتظار داریم ایشان صحبت های ما را هم بشنود.

دهقان همچنین در خصوص وزرای سخنران در این جلسه تصریح كرد: اصل، صحبت های خود رئیس جمهور است اما اینكه برخی وزرای ایشان هم بخواهند صحبت كنند ما از این هم استقبال می كنیم ولی تنها مساله ای كه نمی پذیریم همین گفت و گوی یك طرفه است.

وی در خصوص نمایندگان سخنران در این جلسه خاطرنشان كرد: هنوز به صورت قطعی افراد را مشخص نكرده ایم اما تعدادی از نمایندگان كمیسیون اقتصادی‘ صنایع و معادن و كشاورزی می خواهند در خصوص مشكلاتی مخصوصا در رابطه با فعالیت كمیسیون متبوعشان صحبت كنند.

عضو كمیسیون حقوقی و قضایی در مجلس نهم شورای اسلامی همچنین در خصوص نمایندگان متقاضی برای صحبت در این جلسه گفت: بنا به درخواست نمایندگان نیست و هیئت رئیسه تصمیم می گیرد كه چه كسانی صحبت كنند. الان هم در خصوص تعدادی از نمایندگان صحبت شده اماهنوز به قطعیت برای اعلام اسامی آنها نرسیده ایم.

این عضو هیئت رئیسه در پایان گفت: در این جلسه ابتدا آقای رئیس جمهور صحبت می كند و ما انتظارمان این است كه این جلسه دو طرفه باشد و وی تا پایان جلسه بماند و صحبت های نمایندگان را بشنود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز