خبرگزاری کار ایران

زاکانی به ایلنا خبرداد:

بررسی فازدوم هدفمندی یارانه‌ها در جلسه جبهه پایداری با سایر گروه‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۶۶

در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید همه جانبه گرایی صورت گیرد که در غیر اینصورت ممکن است به کشور آسیب‌های جدی وارد شود.

عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید همه جانبه گرایی صورت گیرد و اگر این امر صورت نگیرد ممکن است به کشور آسیب‌های جدی وارد شود.

علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از نشست برای بررسی فاز دوم هدفمندی خبرداد و گفت: جلسه مشترک اعضای جبهه پایداری با دیگر اعضای فراکسیون اصولگرا در مجلس برگزار می‌شود.

وی افزود: بحث هدفمندی یارانه‌ها موضوعی مهم و اساسی است که قرار است در روز سه شنبه ساعت چهاربعد از ظهر در مجلس بررسی شود.

نماینده تهران در خانه ملت بیان کرد: در بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید همه جانبه‌گرایی صورت بگیرد و اگر این امر صورت نگیرد ممکن است مواجه خام با این موضوع آسیب‌های جدی را به مردم و اقتصاد کشور برساند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: برخورد کار‌شناسی به موضوع می‌تواند امکانی فراهم نماید که منشا تحول و دگرگونی در هدفمندی یارانه ایجاد کند.

عضو جبهه پایداری در رابطه با این مطلب که آیا دو فراکسیون در رابطه با این موضوع به یک نقطه نظری با هم رسیده‌اند گفت: قرار است در این نشست دونفر از یک فراکسیون و دو نفر از فراکسیون دیگر نقطه نظر خود را بیان کند.

زاکانی در رابطه با اینکه آیا اعضای جبهه پایداری با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها موافق است یا مخالف گفت: در حال حاضر این موضوع را در میان اعضا کار‌های کار‌شناسی انجام می‌دهیم و از پیش داوری در این زمینه پرهیز می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز