خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه کمیسیون به ایلنا خبرداد:

تعویق بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از تاسیسات هسته‌ای نطنز

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۸

هر یک از نمایندگان که بخواهند به عنوان هیات رئیسه یا ناظر از اعضای کمیسیون‌ها انتخاب شوند باید گزارشی از سوابق با مستندات از خود برای دیگر نمایندگان در صحن علنی ارائه دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک از نمایندگان که بخواهند به عنوان هیات رئیسه یا ناظر از اعضای کمیسیون‌ها انتخاب شوند باید گزارشی از سوابق با مستندات از خود برای دیگر نمایندگان در صحن علنی ارائه دهند.

حسین آذین در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از مرکز هسته‌ای نطنز خبر داد و گفت: به دلیل اینکه اعضا نتوانستند بر روی وقت بازدید به اجماع برسند این بازدید به هفته آینده موکول شد که متعاقبا به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

وی همجنین در رابطه با جلسه عمومی کمیسیون گفت: در این جلسه که با حضور تمامی اعضا در کمیسیون اصل ۹۰ برگزار و ماده یکی، از مواد آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اصلاح شد.

نماینده رفسنجان و انار گفت: با اصلاح ماده یک آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از این پس هر یک از نمایندگان که بخواهند به عنوان هیات رئیسه یا ناظر از اعضای کمیسیون‌ها انتخاب شوند باید گزارشی از سوابق با مستندات از خود برای دیگر نمایندگان در صحن علنی ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز