خبرگزاری کار ایران

بشیری در گفت وگو با ایلنا؛

صدها تن چای در انبارهای پاکدشت انبار و رها شده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۸۱

صدها تن چای در حال حاضر در انبار های پاکدشت انبار شده اند و این انبارها نیز بدون مسوول رها شده اند و کسی عهده دار این انبارها نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر کشاورزی در نشست کمیسیون کشاورزی تعهد کردند که با جدیت این موضوع چای موجود در انبارها را پیگیری کند و من نیز مهلت یک ماهه‌ای به خلیلیان داده ام که بطور کامل این موضوع را حل و فصل کنند.

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در رابطه با سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی گفت:من از وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با چای هایی که از سال 80 تا کنون در انبارهای پاکدشت انبار شده اند سوال کردم.

وی در ادامه افزود:صدها تن چای در حال حاضر در انبار های پاکدشت انبار شده اند و این انبارها نیز بدون مسوول رها شده اند و کسی عهده دار این انبارها نیست.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد:وزیر با حضور در کمیسیون کشاورزی تعهد کردند که با جدیت موضوع چای موجود در انبارهای پاکدشت را پیگیری کند و من نیز مهلت یک ماهه‌ای به خلیلیان داده ام که بطور کامل این مساله را حل و فصل کنند.


وی افزود:نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز از نماینده ولی فقیه در دانشگاهها در زمینه بیانات مقم معظم رهبری پیرامون کرسی های آزاد اندیشی سولاتی را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز