خبرگزاری کار ایران

عضو كمیسیون صنایع به ایلنا خبرداد:

«تحقیق و تفحص از ذوب آهن اصفهان» تقدیم هیات رئیسه مجلس شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۹

امیدواریم هیئت رئیسه هر چه سریعتر این تحقیق و تفحص را در دستور کار قرار دهد/سوء مدیریت ها این شرکت را به زودی نابود می‌کند/قصدمان از تحقیق و تفحص از ذوب آهن ارتقا جایگاه آن در صنایع كشور است.

مجید منصوری بید كانی از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از شركت ذوب آهن اصفهان به هیأت رییسه مجلس خبر داد.

 منصوری بید كانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در خصوص دلایل این تحقیق و تفحص گفت: تأخیر در پروژه‌های طرح توازن در این شركت به ویژه موضوع كك سازی، عدم شفافیت در آزمون‌های استخدامی ذوب آهن، تأخیر در اخذ مطالبات میلیاردی این شركت و افزایش هزینه تمام شده اجرای یرخی پروژه‌ها به دلیل ایجاد تعدیل های بیش اندازه در قراردادهای این شركت با پیمانكاران خود از دلایل مهم كلید خوردن این طرح است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن به وجود محدویت‌های لازم در ذوب آهن اشاره و خاطرنشان کرد: ما قصدمان از تحقیق و تفحص از ذوب آهن ارتقا جایگاه آن در صنایع كشور است.

وی با تاکید بر اینکه وجود سهل انگاری‌ها و سوء مدیریت ها در ذوب آهن موجب شده این شركت به قهقرا برود، یادآور شد:‌ شركت ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین كارخانه فولادی كشور به شمار می رود. در واقع مادر دیگر كارخانجات فولادی و حتی معادن كشور محسوب می‌شود چرا كه عموم كارخانجات فولادی كشور از ذوب آهن نشات گرفته شده است لذا با توجه به جایگاهش نیازمند تحول عظیم مدیریتی است.

منصوری در پایان گفت: امیدواریم هیئت رئیسه هر چه سریعتر این تحقیق و تفحص را در دستور کار قرار دهد چرا که معتقدیم سوء مدیریت ها این شرکت را به زودی نابود می کند و این در حالی است که شرکت ذوب آهن اصفهان از نام آورین ترین شرکت ها در این عرصه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز