خبرگزاری کار ایران

فیروزی در تذکر شفاهی:

افزایش حقوق معلمان با ارتقای سطح علمی آنها تناسب ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۶۸

فرهنگیان در کشور با هزینه خود در جهت ارتقای علمی کشور گام برمی دارند/ چرا علت نابسامانی های مدیریتی و مالی در اوقاف استان اصفهان را رسیدگی نمی كند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: افزایش حقوق فرهنگیان هنگام ارتقای سطح علمی آنها در مقایسه با کارمندان سایر وزارتخانه ها ناعادلانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فیروزی در نشست علنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو، گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور به شهرستان های حوزه انتخابیه من و تعیین مصوبه برای انتقال آب از سرچشمه زاینده رود به بخش بادرود، خالدآباد و نطنز، متاسفانه بودجه این مصوبه در جای دیگری هزینه شده است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر درخصوص اجرایی شدن باند دوم محور بادرود – کاشان از وزیر نیرو خواست تا در این زمینه مساعدت لازم را مبذول دارد.

وی همچنین در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، گفت: فرهنگیان در کشور با هزینه خود در جهت ارتقای علمی کشور گام برمی دارند و پس از گرفتن مدرک در مقاطع بالا ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان به حقوقشان اضافه می شود و این در حالی است که در وزارتخانه های دیگر ارتقای سطح علمی کارکنان با افزایش حقوق ۲۰۰ هزار تومانی همراه است که این بی عدالتی در حق معلمان و فرهنگیان محسوب می شود.

عضو کمیسیون عمران در ادامه خطاب به وزیر کشور گفت:چرا علت نابسامانی های مدیریتی و مالی در اوقاف استان اصفهان را رسیدگی نمی كند.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز