خبرگزاری کار ایران

احمد توکلی در صحن علنی مجلس:

دولت باید منابع و مصارف ارزی را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۶۳

دولت باید جدول مصارف و منابع ارزی را تقدیم مجلس کند و امیدوارم که در جلسه مبسوط تری گزارش کاملی درباره برقرار نشدن تفاهم با دولت ارائه شود.



عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت باید به همراه لایحه بودجه، لایحه چند دوازدهمی را تقدیم مجلس کند، افزود: دولت در لایحه بودجه باید منابع و مصارف ارزی را مشخص کند.


به گزارش پارلمانی ایلنا، احمد توکلی در شصت و دومین نشست علنی امروزمجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به اصل ۱۸۸ آیین نامه داخلی گفت: بر اساس این ماده چنانچه لایحه بودجه کشور تا تاریخ تعیین شده در این آیین نامه که ۱۵ آذر است به مجلس تسلیم نشود، دولت موظف است بودجه چنددوازدهمی را هم به مجلس تقدیم کند.


وی با بیان اینکه مجلس از مهرماه موفق به دریافت لایحه بودجه نشده است، افزود: از هیات رئیسه می‌خواهم تا ماده ۱۸۸ هم به دولت تذکر داده شود تا همراه بودجه لایحه چنددوازدهم را تقدیم مجلس کند.


توکلی با بیان اینکه ما هم سعی در تفاهم با دولت داریم اظهار داشت: دولت باید جدول مصارف و منابع ارزی را تقدیم مجلس کند و امیدوارم که در جلسه مبسوط تری گزارش کاملی درباره برقرار نشدن تفاهم با دولت ارائه شود.


سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر تاکید کرد: ماده ۱۸۸ به دولت تذکر داده شد و براساس آیین نامه باید لایحه بودجه و بودجه یک دوازدهم را ارئه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز