خبرگزاری کار ایران

انتقاد کریمی قدوسی از جلسات شبانه؛

نمایندگان از محتوای نشست‌ دولت و مجلس هیچ اطلاعی ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۱۰

برخی از نمایندگان در جلسات مشترک با دولت شرکت می‌کنند اما این حق همه نمایندگان مجلس است که بدانند در نشست مشترک دولت و مجلس در محضر رهبر معظم انقلاب چه گذشت.

نماینده مشهد و کلات گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نشست‌های مشترک بین دولت و مجلس هیچ اطلاعی ندارند و ما باید این طرف و آن طرف برویم، تا از روزنامه‌ها یا رسانه‌ها از برگزاری این جلسات مطلع شویم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس در شصت و دومین جلسه علنی مجلس نهم شورای اسلامی در تذکری آئین‌نامه‌ای، با تاکید بر حفظ شأن و جایگاه مجلس، اظهار داشت: برخی از نمایندگان در جلسات مشترک با دولت شرکت می‌کنند اما این حق همه نمایندگان مجلس است که بدانند در نشست مشترک دولت و مجلس در محضر رهبر معظم انقلاب چه گذشت.

قدوسی افزود: باید روشن شود که در جلسه مشترک دولت و مجلس در محضر رهبر انقلاب، چه تعهداتی دادید؟ چه زمانی مشخص شد که به جمع‌بندی برسید؟ چه کسانی قرار شد در نشست‌های مشترک دولت و مجلس حضور یابند؟

وی همچنین یادآور شد: ما برخی موضوعات را شنیده‌ایم که جای نگرانی دارد. احساس ما بر این است که رهبر معظم انقلاب از فضای موجود رضایت ندارند در حالی که ایشان بار‌ها فرمودند بسیاری از مشکلات کشور با همدلی بین مسئولان حل می‌شود، نگرانیم اگر همین طور پیش برویم، بار دیگر شاهد تکرار تاریخ باشیم.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ما در زمینه این مسائل نگرانی داریم، گفت: رهبر انقلاب کشتی نظام و انقلاب را هدایت می‌کنند و همه ما خادم ملت هستیم؛ چه طور در این جلسات افرادی شرکت می‌کنند که ما هیچ اطلاعی نداریم و باید این طرف و آن طرف راه بیفتیم و از روزنامه‌ها یا رسانه‌ها، از وجود چنین جلسات مشترکی بین مجلس و دولت آگاه شویم؛ باید رئیس مجلس برای ما در این زمینه توضیح می‌داد.

در ادامه حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پاسخ به این تذکر نماینده مشهد گفت: بنده در آغاز جلسه صبح امروز توضیحاتی را مطرح کردم؛ اراده همکاران بر این است که با الهام از سخنان رهبری، تعامل حداکثری را با دولت در زمینه ارتقاء کارآمدی دولت داشته باشند.

وی در این زمینه متذکر شد: در این مسیر دیدگاه‌های مختلف مطرح می‌شود و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی، که در نشست‌های مشترک با دولت شرکت می‌کنند، نمایندگان را در جریان موضوعات خواهند گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز