خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اقتصادی:

اقتصاد مقاومتی باید راهکاری برای کاهش مصرف کالای بنجل باشد

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۱۹

جدی ترین انگیزه های معظم له در تبیین این راهبرد آشنایی با مفهوم مقاوت است.اقتصاد مقاومتی باید سد مقاومت برابر سد كالاهای بنجل باشد.

ارسلان فتحی پور در نطق میان دستور امروز خود با تاكید بر اینكه وحدت سنگ بنای جامعه اسلامی و اسم رمز موفقیت مسلمان در طول تاریخ بوده و هست اظهار داشت: ضرورت وحدت زمانی مضاعف می شود كه ملتی بداند كه مداوم مورد كینه توزی دشمنان قرار گرفته است در این صورت ایجاد فاكتور همگرایی اولین گام ضروری برای رسیدن به وحدت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا فتحی پور با بیان این مطلب گفت: جمع شدن نیروهای معتقد گرد شمع وجود رهبر معظم انقلاب در میان مردم و مسئولین راهكار وحدت است. عكس این یعنی تقابل با ولایت فقیه و با كوبیدن بر طبل تفرقه موجب عدم وحدت می شود.

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب یادآور شد: از ابتدای پیروی انقلاب تا الان نظام ما برابر تحریم ها ایستادگی كرده اما هدف بحران ایجاد شكاف میان حكومت و ملت و سنگ اندازی برای ملت است. رهبر معظم انقلاب به عنوان حافظ اصلی انقلاب با تیز بینی حكیمانه این ترفندها را رصد می كند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی تاكید كرد: جدی‌ترین انگیزه های معظم له در تبیین این راهبرد آشنایی با مفهوم مقاومت است. اقتصاد مقاومتی باید سد مقاومت برابر سد كالاهای بنجل باشد.

این نماینده مجلس افزود: امیدواریم مردم نیز با اتخاذ فرهنگ مقاومت ملی پشتیبانی از حاكمیت را با پرهیز از مصرف غیر ضروری و ایجاد بازار سیاه  نشان داده باشند. تولید ملی باطل کننده سحر تمام طرفندها است. تجربه سال ها نشان داده كه تحریم كارآمدی ندارد. این لبه شمشیر زنگ زده توسط شخصیت های تاثیرگذاری مثل گاندی با تحریم خرید از كار انداخته شده است.

این نماینده مجلس همچنین در پایان نطق خود به مشكلات منطقه ای مردم استانش نیز اشاره داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز