خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران:

استیضاح وزیر کار فردا اعلام وصول می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۹۴

انتصاب مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق تامین اجتماعی بازی با قانون است/قوه قضاییه می‌تواند در این زمینه ورود پیدا کند/همه اعضا که در جلسه حضور داشتند انتظارات مکتوب شده را امضا کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق تامین اجتماعی بازی با قانون است و قابل قبول نمایندگان مجلس نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی مطهری در حاشیه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور درجمع خبرنگاران در رابطه با استیضاح وزیر کار گفت: تاکنون ۱۲ امضا برای استیضاح وزیر جمع آوری شده است و فردا در صحن مجلس اعلام وصول می‌شود.

وی افزود: یکشنبه گذشته ما جلسه‌ای با وزیر کار برگزار کرده بودیم و در آن جلسه وزیر کار قول داده بودند تا مشکل را تا امروز حل کنند و انتظار ما این بود که فرد دیگری به جای مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق تامین اجتماعی انتخاب شود.

مطهری در ادامه بیان کرد: در جلسه روز یکشنبه همه اعضا که در جلسه حضور داشتند انتظارات مکتوب شده را امضا کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: این کاری که رحیمی معاون هیات امنای صندوق تامین اجتماعی انتخاب مرتضوی به عنوان سرپرست صندوق تامین اجتماعی کرد، بازی با قانون است و قابل قبول برای نمایندگان نیست و وزیر کار مسئول این کار است.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه می‌تواند در این زمینه ورود پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز