خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در مخالفت با طرح تغییر بودجه:

نیازی به تغییر دربودجه نیست

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۵۸

اعتبار این حوزه از ۴۰ هزار میلیارد تومان به ۱۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و بنابراین تغییر دیگری در بودجه لازم نیست.



عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اینکه قانون بودجه سال ۱۳۹۱ به موقع تحویل مجلس نشد، تصریح کرد: از نمایندگان می‌خواهم از تغییرات متعدد در بودجه دست بردارند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست جلسه شصت و دومین صحن علنی دوره نهم مجلس شورای اسلامی در مخالفت با دوفوریتی طرحی مبنی بر اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۱ گفت: قانون بودجه سال ۱۳۹۱ به موقع تحویل مجلس نشد و تصویب آن در مجلس با تاخیر بود و تنها ۸ ماه از زمان ابلاغ آن می‌گذرد و به دلیل محدودیت‌های قانون بودجه امسال از نظر مالی، بودجه با تدبیر اداره می‌شود.


وی افزود: منابع درآمدی پیش بینی شده در قانون بودجه با محدودیت مواجه شده و در بخش هزینه جاری از یکصد میلیارد تومان با موافقت مجلس قرار شد دولت با ۸۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌های جاری خود را اداره کند.


نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار این حوزه از ۴۰ هزار میلیارد تومان به ۱۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و بنابراین تغییر دیگری در بودجه لازم نیست.


وی تصریح کرد: در ماه‌های پایانی قانون بودجه قرار داریم و دولت در این ۸ ماه با توجه به محدودیت‌هایی که در کشور وجود دارد، نمی‌توان دوباره قانون بودجه را تغییر داد زیرا ساعت‌ها بر روی لایحه بودجه کنونی بررسی و کار‌شناسی شده و باید از تغییر قانون بودجه دست برداشت زیرا دولت هم در این تغییرات قانون بودجه گرفتار‌تر شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز