خبرگزاری کار ایران

گروسی در صحن علنی مجلس هشدار داد:

استیضاح وزیر کشور پس از دهه فجر امسال

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۰۳

نزدیک به دو سال است که یکی از پست های شهرداری حوزه انتخابیه من با سرپرست اداره می‌شود/سوال‌های مرا در تودیع و معارفه یکی از فرمانداران حوزه انتخابیه سیاسی قلمداد می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزیر کشور تا پایان دهه فجر قوانین رابه درستی اجرا نکند استیضاح وی را در صحن علنی مطرح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین گروسی در تذکر شفاهی خود در شصت و سومین جلسه علنی مجلس نهم ضمن عرض تبریک هفته وحدت گفت: تذکر من به وزیر کشور و مسئولین استانداری تهران است چراکه متاسفانه مجلس شورای اسلامی همواره سعی کرده در وحدت پیشگام باشد اما در استانه هفته وحدت به جای اینکه نزدیکی مسئولان دولتی با نمایندگان را مشاهده کنیم می بینیم که مسئولین استانداری تهران سوال های مرا در تودیع و معارفه یکی از فرمانداران حوزه انتخابیه با مسائل سیاسی عرض می کنند.

وی افزود: ما سوال می کنیم که سهمیه معلولین را چرا رعایت نمی کنید به ما می گویند که در کار فرمانداری دخالت کرده اید و در سوال دیگر از آنها می پرسیم چراسهم 25 درصدی خانواده های شهدا و ایثارگران را در استخدام استانداری رعایت نمی‌کنید باز پاسخ می شنویم که نمایندگان می خواهند در کارهای استانداران دخالت داشته باشند.

نماینده مردم شهر قدس شهریار و ملارد در ادامه به سرپرستی یکی از قدس ها در شهرداری اشاره کرد و گفت: نزدیک به دو سال است که یکی از پست های شهرداری حوزه انتخابیه من با سرپرست اداره می شود و وقتی که از آنان سوال می کنیم که چرا مسئول برای این پست انتخاب نمی کنید که می گویند وزارت اطلاعات هنوز پاسخ استعلام ما را نداده است و این در حالی است که پس از گذشت سه ماه اگر وزارت اطلاعات استعلام مرجعی را ندهد می بایست سرپرست برداشته شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: به احترام هفته وحدت من طرح سوالم را پس گرفته ام که چرا در خصوص جذب نیروها اقدامی انجام نمی شود. در حالی که مسئولان استانداری تهران بیان می کنند که ما در استانداری جذب ایثارگر داشته ایم اما در تحقیق و تفحصی که به عمل آمده نشان می دهد که افرادی که جذب استانداری تهران شده اند هیچ کدام سه درصد معلولین و 25 سهمیه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا نمی باشند.

وی افزود: من به عنوان نماینده با هیچ یک از مسئولان اجرایی حوزه انتخابیه ام مشکل ندارم اما ناکارامدی برخی افراد و این که قانون را رعایت نمی کنند در حال حاضر مشکل ساز شده است.

گروسی در ادامه به بیان کرد: در جلسه تودیع و معارفه مسئولین استانداری تهران بیان کردند که به دلیل منافع شخصی نمایندگان است که در کار اجرایی دخالت می کنند در حالی که من 25 سا با افتخار در نظام جمهوری اسلامی کار کرده ام وهنوز در یک خانه استیجاری در شهر قدس زندگی می کنم.

وی افزود: ما به دنبال اجرای قانون هستیم اما متاسفانه برخی این اجراها را سوءاستفاده نمایندگان تعبیر می کنند.

گروسی در پایان خطاب به وزیر کشور گفت:اگر وزیر کشور به درستی کارهای خود را تا دهه فجر اجرایی نکند استیضاح وزیر کشور را در مجلس مطرح خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز