خبرگزاری کار ایران

عوض حیدرپور در گفتگو با ایلنا:‌

نمایندگان رای اعتماد خود را از وزیر کار پس می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۵

اگر وزیری واقعا کاره‌ای نباشد باید خودش استعفا دهد و برود/اما حالا که این اتفاق نیفتاده ما خودمان وی را استیضاح می‌کنیم/کابینه احمدی‌نژاد نیازی به رای اعتماد مجدد، ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص اعلام وصول استیضاح وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی گفت: شیخ الاسلامی نتوانست از رای اعتمادی که مجلس به او داد صیانت کند. بنابراین باید رای اعتمادمان را پس بگیریم.

عوض حیدرپور در خصوص احتمال رای اعتماد مجدد کابینه با برکناری شیخ الاسلامی به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: اگر ما رای اعتمادمان را از وزیر کار، رفاه و تعاون هم پس بگیریم باز هم کابینه احمدی‌نژاد نیازی به رای اعتماد مجدد، ندارد.

حیدرپور ادامه داد: ‌ کسانی که می‌خواهند با این بهانه به شیخ الاسلام رای اعتماد دهند باید گفت که این بهانه خوبی نیست. ما از دوستانمان در مجلس می‌خواهیم رای اعتمادی که به او داده‌اند را پس بگیرند. چراکه او با اقداماتی که انجام داده نشان داده است که مناسب اینجایگاه نیست.

نماینده شهرضا در مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه معتقدیم، الان وقت استیضاح نیست اما  با اقدامی که در این حوزه اتفاق افتاده است باید این استیضاح را انجام و رای خود را از وزیر کار پس می‌گیریم.

این نماینده مجلس در خصوص حوزه اختیارات وزیر کار نیز، افزود: اگر وزیری واقعا کاره‌ای نباشد باید خودش استعفا دهد و برود. اما حالا که این اتفاق نیفتاده ما خودمان وی را استیضاح می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز