خبرگزاری کار ایران

افضلی فرد در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

رسیدگی به پرونده معوقات بانکی به نتیجه نهایی نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۹۸

بیشترین شکایات واصله به کمیسیون اصل ۹۰ مربوط به سازمان اوقاف و امور خیریه است که ازسوی اشخاص حقیقی و حقوقی به کمیسیون مطرح شده است/ در رابطه با شکایات افزایش امامزاده‌ها هنوز خبری نشینده‌ام/ برای رسیدگی به پرونده معوقات بانکی از رئیس بانک مرکزی دعوت شده تا به پرونده معوقات بانکی رسیدگی شود.

ایلنا: عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در رابطه با معوقات بانکی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ بررسی‌هایی را انجام داده ولی در این راستا به نتیجه نهایی نرسیده است.

مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه شکایات واصله در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: بیشترین شکایات واصله به کمیسیون اصل ۹۰ مربوط به سازمان اوقاف و امور خیریه است که ازسوی اشخاص حقیقی و حقوقی به کمیسیون مطرح شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اعضای کمیسیون به این شکایات رسیدگی کرده‌اند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌اند و در این راستا قرار است مسوولان سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در کمیسیون حضور یابند و موضوعات و شکایات را باحضور آنان بررسی کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس گفت: در رابطه با شکایات افزایش امامزاده‌ها هنوز خبری را نشینده‌ام.

افضلی فرد در رابطه با معوقات بانکی در کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: در رابطه با معوقات بانکی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ بررسی‌هایی را انجام داده ولی در این راستا به نتیجه نهایی نرسیده است ولی در این زمینه از مدیران بانکی دعوت بعمل آمده تا با حضور آنان به پرونده این اشخاص بطور جداگانه رسیدگی شود.

وی افزود: برای رسیدگی به پرونده معوقات بانکی از رئیس بانک مرکزی دعوت بعمل آمده تا با حضور وی به پرونده معوقات بانکی رسیدگی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: به شکایت دادستانی از رسایی نماینده مجلس اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که دادستانی نمی‌تواند در خصوص رسایی که در مجلس اظهارنظر کرده است طبق اصل ۸۶ و بر اساس تبصره ۲ ماده ۸ قانون نظارت بر نمایندگان شکایتی را طرح کنند و هر شکایتی باید در هیات نظارت بر نمایندگان مطرح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز