خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌آید

کد خبر : ۴۲۶۹۶

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه‌شنبه میزبان محمد مصطفی نجار، وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال جمعی از نمایندگان است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته جاری در سه نوبت روزهای شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه دستور جلسه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در جلسه روز شنبه (۱۴ بهمن) بررسی روابط دو‌جانبه با کشور لیبی در دستور کار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

نشست هیات رئیسه کمیسیون در دستور کار نوبت صبح روز یکشنبه (۱۵ بهمن) قرار دارد و پس از آن، جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی با حضور مسئولان مربوط وزارت امور خارجه و بررسی آیین‌نامه داخلی کمیسیون تشکیل می‌شود.

همچنین در جلسه روز سه‌شنبه (۱۷بهمن) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن بررسی آخرین اخبار و تحولات، بررسی و جمع‌بندی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون در دستور کار قرار دارد.

علاوه بر این کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه‌شنبه میزبان محمد مصطفی نجار، وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات حمیدر‌ضا پشنگ، محمد سعید اربابی، میر‌مراد زهی، ناصر کاشانی و یعقوب چدگال نمایندگان مردم خاش، میرجاوه،‌ کورین و نصرت‌آباد، ایرانشهر، سرباز، سراوان، سیب، سوران و زابلی، زاهدان و چابهار، سوال شهباز حسن پور نماینده مردم سیر‌جان و بردسیر و سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات خواهد بود.

کارگروه امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز روز یکشنبه ضمن بررسی لایحه تصویب قطعنامه‌های کنفرانس مورخ ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) کنوانسیون‌ بین‌المللی استاندار‌های آموزشی، صدور گواهینامه‌ها و نگهبانی دریانوردان، بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار را در دستور کار دارد.

همچنین کار‌گروه روابط خارجی مجلس نیز روز سه‌شنبه برای بررسی لایحه عضویت جمهوری اسلامی ایران در کارگروه بین‌المللی پزشکی نظامی تشکیل جلسه می‌دهد.

بررسی مسائل و موضوعات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان مربوط در دستور کار کار‌گروه دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز