خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی:

کشورهای منطقه صف خود را از رژیم صهیونیستی جدا کنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۶۷

در سوریه شاهد کینه آمریکا وغرب نسبت به مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی بودیم که بعضی از دول منطقه‌ای آن را درک نکردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای ماجراجویی‌ها در سوریه بحث اصلاحات یک امر مهم بوده است، به حمایت جمهوری اسلامی از تحقق مردم سالاری در سوریه اشاره کرد و خواستار آن شد که کشورهای منطقه‌ای که به مخالفان سوریه سلاح می‌دهند به خود آمده و صف خود را از رژیم صهیونیستی جدا کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: با ورود حضرت امام به میهن نهضت اسلامی جان تازه‌ای گرفت و همه حیله و مکر استکبار یکی پس از دیگری زدوده شد.

لاریجانی تصریح کرد: در اینجا است که نقش رهبری دینی مشاهده می‌شود که مسیر را برای تحقق عدالت مهیا کرده‌اند. انقلاب ما با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و امروز تداوم انقلاب در گرو هدایت رهبر معظم انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماجراجویی‌ها در سوریه بحث اصلاحات یک امر مهم بوده است. جمهوری اسلامی نیز بار‌ها از تحقق مردم سالاری در سوریه حمایت خود را اعلام کرده است. در حالیکه متاسفانه در سوریه شاهد کینه آمریکا وغرب نسبت به مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی بودیم که بعضی از دول منطقه‌ای آن را درک نکردند.

رییس قوه مقننه افزود: کشورهای منطقه‌ای که به مخالفان سوریه سلاح می‌دهند باید به خود آمده و صف خود را از رژیم صهیونیستی جدا کنند. مجلس این حرکت رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم می‌کند. جنگ ۳۳ روزه و ۸ روزه علامت‌هایی بود که این رژیم درک درستی از ضعف خود پیدا کند.

لاریجانی در پایان سخنان خود رحلت دکتر حبیبی را تسلیت گفته و خاطرنشان کرد: دکتر حبیبی انسان وارسته‌ای بود که عمر خود را در راه انقلاب مصروف نمود و خاطره آن بزرگوار در قلب‌ها خواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز