خبرگزاری کار ایران

هادی حسینی در تذکر شفاهی:

بالاخره بغض رئیس جمهور بعد از ۷ سال ترکید

کد خبر : ۴۳۴۴۷

از رهبر معظم انقلاب به خاطر صبرش در این ۷ سال تشکر می کنم/ نمایندگان مجلس امروز اعتقادشان به ولایت فقیه را به رأی می گذارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه امروز بغض رئیس مجلس بعد از ۷ سال ترکید، گفت: از رهبر معظم انقلاب به خاطر صبرش در این ۷ سال تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، سیدهادی حسینی در تذکر شفاهی با بیان اینکه از رئیس جمهور تشکر می کنم که بغض ۷ ساله خود را رو کرد و معلوم شد که چه هست، گفت: از رئیس جمهور تشکر می کنم که بعد از 7 سال بغضی را که قرار بود بتراکند و تاکنون آن را در درون خود نگه داشته بود ترکاند و به مردم آن چیزی را که قرار بود معرفی کند امروز معرفی کرد و برگ آخر خود را نیز در روزهای پایانی مجلس رو کرد.

وی در ادامه افزود: من امروز از رئیس مجلس که رئیسی است که تابع ولایت مداری است و با بردباری توانست ولایت مداری خود را بار دیگر به نمایش بگذارد تشکر می کنم و همچنین از نمایندگان که امروز بردباری نشان داده اند و علاقه خود به خط سرخ ولایت را  بار دیگر به جهانیان ثابت کردند نیز تشکر می‌كنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به نمایندگان گفت: آقای لاریجانی توضیحات کامل و شفافی را به آقای احمدی نژاد دادند و دیگر لازم نیست نمایندگان تذکر بدهند و بهتر است نمایندگان مدت باقی مانده دولت را سربلند پشت سر بگذارند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی گفت:نمایندگان مجلس امروز اعتقادشان به ولایت فقیه را به رأی می گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز