خبرگزاری کار ایران

موسوی‌نژاد در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

احمدی‌نژاد در ایجاد تفاهم و تعامل با قوا کوتاهی کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۱۳

رفتاری میان قوا وجود دارد توام با برادری و صفا صمیمات نیست/اکسیون رهروان ولایت مجلس در راستای بررسی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها یکشنبه هر هفته قبل از صحن علنی برگزار می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: همه مشکل ما این‌ها نیست که چرا احمدی‌نژاد قوانین را اجرا نمی‌کنند بلکه مشکل ما در این است نوع رفتار میان قوا توام با برادری و صفا صمیمات نیست و احمدی‌نژاد می‌توانست این تفاهم و تعامل میان قوا را ایجاد کند، ولی در این امر کوتاهی کرده‌است.

سید مهدی موسوی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با برنامه‌های فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: فراکسیون رهروان ولایت مجلس در راستای بررسی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها یکشنبه هر هفته قبل از صحن علنی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری نظرات خود را شفاف بیان کردند و بقیه نهاد‌ها و قوا هرچه سریع‌تر باید مواضع خود را در راستای منویات حضرت رهبری مشخص کنند.

نماینده دشتسان در خصوص حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد بیان کرد: اصولگرا‌ها در انتخاب کاندیدای خود فرد محور عمل نمی‌کنند بلکه برنامه محور هستند بر اساس برنامه‌ها از افراد حمایت می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه مشکل ما این‌ها نیست که چرا احمدی‌نژاد قوانین را اجرا نمی‌کنند بلکه مشکل ما در این است نوع رفتار میان قوا توام با برادری و صفا صمیمات نیست و احمدی‌نژاد می‌توانست این تفاهم و تعامل میان قوا را ایجاد کند، ولی در این امر کوتاهی کرده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز