خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مشکلات معیشتی با پرداخت‌های نقدی حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۶۲

با بردن پول به سمت تولید می‌توان بسیاری از مشكلات موجود در كشور را حل و فصل كرد/ پیش فروش سكه نه تنها مشكلی را حل نمی‌كند بلكه التهاب‌های كاذبی را در كشور ایجاد می‌كند.

ایلنا: عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پرداخت‌های نقدی به جامعه باعث می شود تا تورم در كشور بالا رود و مقام معظم رهبری فرموده اندكه مشكلات معیشتی مردم را حل كنید و مشكلات با 70 هزار تومان قابل حل نیست.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با عرضه سكه در جامعه برای كاهش تورم گفت: این كارها امروز در جامعه نخ نما شده است.

وی در ادامه افزود: باید به دنبال راهكارهای اصلی كه بردن پول به بخش تولید است انجام دهیم تا گردش مشروع و ارزش افزوده برای كشور ایجاد شود.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح كرد: پیش فروش سكه نه تنها مشكلی را حل نمی كند، بلكه التهاب های كاذبی را در كشور ایجاد  می كند و بصورت انتزاعی توقع مردم را بالا می برد.

وی در خصوص جلسات مشترک دولت و مجلس خاطرنشان كرد: اگر قرار است نشستی بین دولت و مجلس باشد باید مثل همه مسائل تعدادی از نمایندگان را درصحن علنی انتخاب كنند و تصمیم گیرنده كل نمایندگان در صحن باشند.

نعمتی بیان داشت: بحث‌هایی كه ما شنیده ایم بحث های كارشناسی نبوده و بحث معیشتی است كه باید چكش‌كاری شود.

عضو كمیسیون صنایع و معادن در مجلس بیان كرد: پرداختی نقدی به جامعه باعث می شود تا تورم در كشور بالا رود و مقام معظم رهبری فرموده اندكه مشكلات معیشتی مردم را حل كنید و مشكلات با 70 هزار تومان قابل حل نیست.

نعمتی در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان اظهار داشت:رسیدن به كاندیدای واحد كه بخواهد نظر همه اصولگراها را جلب كند كار سختی است و فكر می كنم اصولگراها باید از بسیاری از خواست‌های خود در این زمینه بگذرند و این دور از ذهن نیست كه این در جامعه محقق شود.

وی بیان داشت: ما كاندیداهایی را داریم كه بتوانند نظر 50 درصد اصولگرایان را به خود جلب كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز