خبرگزاری کار ایران

جلالی در دفاع از طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی:

برای مبارزه با فساد همکاری نهادهای ملی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۹

تشکیل این سازمان می‌تواند به ارائه اطلاعات درست از اوضاع مربوط به مفاسد اقتصادی برای رسیدگی به پرونده‌ها وجود داشته باشد.

ایلنا: نماینده شاهرود در مجلس گفت: برای مبارزه با فساد باید همکاری‌هایی با نهادهای ملی داشته باشیم و باید در ارتباط با اطلاعات مربوط به جرائم اقتصادی اطلاعات متمرکز و دقیقی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح یک فوریتی تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در صحن علنی با امضای ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس قرائت شد و جلالی در دفاع ازاین طرح یک فوریتی گفت: اگر مروری به این طرح داشته باشیم این طرح یک فوریتی به دنبال تشکیل سازمانی است که در آن دادستان کل کشور، سازمان بازرسی، معاونت جلوگیری از جرم قوه قضاییه، وزیر دادگستری، رئیس کمیسیون اصل۹۰ حضور دارند و در واقع سه قوه در این سازمان در کنار هم قرار گرفته‌اند.

وی افزود: برای مبارزه با فساد باید همکاری‌هایی با نهادهای ملی داشته باشیم و در ارتباط با اطلاعات مربوط به جرائم اقتصادی اطلاعات متمرکز و دقیقی داشته باشیم.

وی افزود: تشکیل این سازمان می‌تواند به ارائه اطلاعات درست از اوضاع مربوط به مفاسد اقتصادی برای رسیدگی به پرونده‌ها وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: ‌ضرورت سالم سازی عرصه‌های اقتصادی کشور از جرائم اقتصادی و جلوگیری از واردآمدن پیامدهای ناگوار و جبران ناپذیر ضرورت این طرح را می رساند و امیدواریم نمایندگان با یک فوریت آن موافقت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز