خبرگزاری کار ایران

ندیمی در گفتگو با ایلنا:

دیدار اصلاح‌طلبان با رهبری نشانه باور آنها به محور وحدت است

کد خبر : ۴۹۲۴۳

ایشان همانطور كه بارها فرموده‌اند دو جناح را دو بال نظام می‌دانند و به وجود سلایق مختلف در كشور معتقدند و به آنها بها می‌دهند.

ایلنا: ایرج ندیمی گفت: رهبر معظم انقلاب در تقسیم بندی که از خودی و غیر خودی داشتند شاخص‌ها را اعلام کردند و هر اصلاح طلب یا اصول گرایی بر این اساس، جایگاهش در حاکمیت و نظام مشخص است.

نماینده لاهیجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دیدار شخصیت‌های اصلاح طلب با رهبر انقلاب اظهار داشت: قانون اساسی و جایگاه ولایت فقیه دو اصل مهم است که فعالان سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصول گرا باید بر اساس آن حرکت کنند و هر کس به این دو محور وحدت، باور داشته باشد به این معنا است که در چارچوب نظام حرکت می‌کند.

وی گفت: دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با رهبری نشانه منش رهبری به عنوان شخصیت اول نظام و كشور است.ایشان همانطور كه بارها فرموده‌اند دو جناح را دو بال نظام می‌دانند و به وجود سلایق مختلف در كشور معتقدند و به آنها بها می‌دهند.

وی گفت:اصلاح‌طلبان اعتقاد قوی به اسلام و نظام و رهبری و قانون اساسی دارند و این دیدار حامل این پیام بوده است که ما اصلاح‌طلبان محور وحدت یعنی رهبری و قانون اساسی را باور داریم و خود را زیر چتر رهبری و قانون می‌دانیم و  منافع ملت و نظام را دنبال می‌كنیم.

وی ادامه داد: این دیدار مثبت بود و نشانه باور به عامل وحدت در نظام جمهوری اسلامی بود.

ندیمی تاکید کرد: اصلاح طلبان با این دیدار اعلام کردند که در چارچوب قانون عمل می‌کنند و اینکه ما با هر دیدگاه و سلیقه‌ای كه داریم به قانون اساسی وفاداریم و به طور کامل همه مفاد آن را قبول داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز