خبرگزاری کار ایران

نماینده رودبار در مجلس:

برای حفظ منافع ملی از تندروی و کندروی پرهیز کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۵۹

باید در دوستی و دشمنی اعتدال داشت و باید برای حفظ منافع ملی از تندروی و کندروی پرهیز کنیم و باید از استدلال و تجربه دیگران بهره‌مند شویم.

ایلنا: نماینده رودبار در مجلس گفت: باید برای حفظ منافع ملی از تندروی و کندروی پرهیز کنیم و باید از استدلال و تجربه دیگران بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگارایلنا، عطاالله حکیمی نماینده رودبار در نطق میان دستور با بیان این مطلب که برخی از جریان‌های سیاسی با تندروی‌ها و مصلحت اندیشی‌ها از اعتماد مردم سوءاستفاده کردند، گفت: برخی برای قدرت طلبی خود خون به دل مردم و رهبری کرده‌اند و کارکرد سیاسی آن‌ها نزد مردم به حداقل رسیده است.

وی ادامه داد: البته نباید احزاب را نفی کرد و برخی از احزاب متاسفانه به جریان خود نیز ضربه زده‌اند و با تندروی‌ها جریان سیاسی خود را با مشکل مواجه کردند.

حکیمی اظهار داشت: رفتارهای اجتماعی و سیاسی باید اسلامی باشد و مردم باید با تفکر اسلامی خود را ملاک قرار دهند که به سمت جریان‌های اسلامی سوق دهند.

وی تاکید کرد: باید در دوستی و دشمنی اعتدال داشت و باید برای حفظ منافع ملی از تندروی و کندروی پرهیز کنیم و باید از استدلال و تجربه دیگران بهره‌مند شویم.

وی گفت: سیره رهبری میانه روی است و در این برهه حساس باید پیوند مردم با جریان‌های سیاسی را براساس رهنمودهای رهبری برقرار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز