خبرگزاری کار ایران

مصری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رئیس دولت می‌تواند تقدیم لایحه بودجه را به معاونین خود تفویض کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۵

معتقد نیستم که میزان نفت و ارز می‌بایست در لایحه مشخص شود/ سعه صدر مسوولین بالا است.

ایلنا: سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: در قانون نیامده است که لایحه بودجه را تنها باید رئیس جمهور به مجلس تقدیم کند بلکه رئیس دولت می‌تواند ارائه بودجه را به معاونین خود تفویض کند.

عبدالرضا مصری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با ارائه لایحه بودجه به صحن علنی مجلس گفت:  معتقد نیستم که میزان نفت و ارز می‌بایست در لایحه مشخص شود بلکه در بودجه کشور نیاز هزینه‌ای را بیاوریم و ارز و نفت را به دولت اجازه دهیم تا برای تامین بودجه عمومی از فروش نفت استفاده کند و مازاد فروش نفت وارز را اگر داشته باشیم به پروژه‌های عمرانی اختصاص دهیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: اگر بودجه با ویژگیهایی که مطرح کردم ارائه شود، دیگر نیاز نیست که بگوییم قیمت نفت به چه میزان و ارز برچه پایه‌ای قیمت گذاری می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در قانون نیامده است که لایحه بودجه را تنها باید رئیس جمهور به مجلس تقدیم کند بلکه رئیس دولت می‌تواند ارائه بودجه را به معاونین خود تفویض کند.

مصری تصریح کرد:سعه‌ صدر مسوولین بالا است و این گونه نیستند که بخواهند تحت‌تاثیر برخی اتفاقات قرار بگیرند.

نماینده کرمانشاه در خانه ملت خاطر نشان کرد: تصمیم گیری در خصوص موضوعات کشور مسائل و موضوعات بزرگ است و رفتارهای مسوولین تحت تاثیر مسائل کوچک قرار نخواهد گرفت، چراکه در کشور ما بسیاری از این نوع مسائل داریم که در روز اتفاق می‌افتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز