خبرگزاری کار ایران

نماینده تربت حیدریه‌ در تذکر شفاهی:

پروژه فولاد در دولت دهم راه‌‌اندازی نشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۹۷

به نیکزاد در رابطه با فرودگاه شهید مدرس تذکر می‌دهم،چراکه معیارهای اولویت احداث فرودگاه در تربت حیدریه کاملا آماده بود اما تصمیمات غلط هیات وزیران باعث شد تا این پروژه در جای دیگر احداث شود.

ایلنا: نماینده مردم تربت حیدریه گفت: رئیس جمهور در جمع مردم تربت حیدریه بیان کرده بود که پروژه فولاد در دولت دهم اجرایی می شود، اما هنوز این کار عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم خسروی سهل آبادی در تذکر شفاهی امروز در صحن علنی مجلس ضمن تقدیر از وزیر علوم و تحقیقات گفت: از وزیر علوم در راستای اهتمام احداث دانشگاه در شهرستان تربت حیدریه تشکر و قدردانی میکنم.

وی در ادامه در بیان تذکری به به وزرای دولت گفت: چرا که بسیاری از مصوبات سفرهای استانی به تربت حیدریه هنوز عملیاتی نشده است و باید هر چه سریعتر اقدامی در راستای انجام پروژه ها صورت گیرد.

سهل آبادی در ادامه به رئیس جمهور تذکر دادو گفت: رئیس جمهور در جمع مردم تربت حیدریه از اجرایی شدن پروژه فولاد در دولت دهم خبرداد ولی هنوز تاکنون این پروژه به نتیجه نرسیده است.

نماینده تربت حیدریه در مجلس گفت: به نیکزاد در رابطه با فرودگاه شهید مدرس تذکر می‌دهم،چراکه معیارهای اولویت احداث فرودگاه در تربت حیدریه کاملا آماده بود اما تصمیمات غلط هیات وزیران باعث شد تا این پروژه در جای دیگر احداث شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز