خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور به ایلنا خبر داد؛

سفر مجدد کمیته بررسی اخلال سخنرانی لاریجانی به قم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۷

اعضای کمیته با دادستان و رئیس دادگاه ویژه روحانیت و نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی دیدار و نشست‌هایی را برگزار کرده اند/ تیم مذاکره کننده ایران با ۵+۱باید تلاش کنند که تیم مذاکره کننده ۵+۱ در راستای رفتار حقوقی با ایران مذاکره کنند.

ایلنا: عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته پیگیری موضوع اخلال در سخنرانی لاریجانی پنج شنبه هفته جاری و شنبه  هفته آتی بار دیگر به قم سفر خواهند کرد تا از نزدیک این موضوع را پیگیری کنند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با نتیجه کمیته پیگیری اخلال در سخنرانی رئیس مجلس در قم گفت: کمیته پیگیری موضوع اخلال در سخنرانی لاریجانی پنج شنبه هفته جاری و شنبه هفته آتی بار دیگر به قم سفر خواهند کرد تا از نزدیک این موضوع را پیگیری کنند.

وی در ادامه افزود: در سفر قبلی به قم اعضای کمیته با دادستان و رئیس دادگاه ویژه روحانیت و نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی دیدار و نشست‌هایی را برگزار کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس بیان داشت: تا زمانی که مدارک اسناد و فیلم مراسم بازنگری نشود نمی‌توان در این خصوص نتیجه‌ای گرفت و پس بررسی کامل مدارک و مستندات موجود بیان خواهیم کرد که سهم هریک از اخلا‌گران به چه میزان است.

نماینده اردبیل در خانه ملت اظهار داشت: همه اعضا کمیته و دستگاههای ذیربط اراده‌شان بر این است که این موضوع هرچه سریع‌تر مشخص شود.

وی در خصوص مذاکرات هسته ای ایران نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در مذاکرات حضور داشته آماده است که با گروه ۵+۱ وارد مذاکره شود و در این مذاکرت حسن نیت نیز از خود نشان داده است.

عضو هیات رئیسه مجلس بیان داشت: تیم مذاکره کننده ایران با ۵+۱باید تلاش کنند که تیم مذاکره کننده ۵+۱ در راستای رفتار حقوقی با ایران مذاکره کنند نه در قالب سیاسی. در حال حاضر پرونده ایران امروزه در قالب سیاسی رفته و اگر گروه ۵+۱ به دنبال نتیجه با ایران است باید اصلی را بپذیرد و این اصل این است که حق غنی سازی را برای ایران به رسمیت بشناسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز