خبرگزاری کار ایران

رسایی در تذکر آیین نامه‌ای:

چرا اجازه توزیع بیانیه‌ای که از استیضاح دفاع می‌کرد، داده شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۲

من نطقی در مجلس داشتم که پس از آن دادستانی بیانیه دادند و بنده در آن بیانیه به مواردی متهم شدم اما من پس از انتشار بیانیه دادستانی تکذبیه‌ای آماده کرده‌ام و درآن از خودم دفاع کردم اما هیات رئیسه اجازه توزیع آن را نداد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته بیانیه‌ای منتشر شد که در آن بدون آنکه از کسی نام برده شود از استیضاح دفاع شد آن هم استیضاحی که رهبری آن را غلط دانسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید رسایی در تذکر آیین نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه گفت: هفته گذشته بیانیه‌ای منتشر شد که در آن بدون آنکه از کسی نام برده شود از استیضاح دفاع شد آن هم استیضاحی که رهبری آن را غلط دانسته است.


وی افزود: ۲۴۰ نفر از از نمایندگان بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند که در آن از رهبری و ملت عذرخواهی شد.


رسائی گفت: من نطقی در مجلس داشتم که پس از آن دادستانی بیانیه دادند و بنده در آن بیانیه به مواردی متهم شدم اما من پس از انتشار بیانیه دادستانی تکذبیه‌ای آماده کرده‌ام و درآن از خودم دفاع کردم اما هیات رئیسه اجازه توزیع آن را نداد.


وی تاکید کرد: در واقع من از حق نمایندگی خود دفاع کردم اما هیات رئیسه باید پاسخ دادستان را می‌داد.


نماینده تهران در واکنش به انتشار نامه‌ای که توسط مطهری منتشر شد، گفت: در این نامه‌ای که در مجلس منتشر شده است نوشته شده یکی از نمایندگان بیانیه فراکسیون اصولگرایان را نوشته است اما این بیانیه به امضا ۲۴۰ نفر رسیده است و این توهین به نمایندگان است.


وی گفت: فراکسیون اصولگرایان نزدیک به ۱۴۰ عضو دارد و انتشار این سخنان در قالب نامه توهین آمیز بود.


رسایی ادامه داد: من از شما بخاطر عذرخواهی از رهبر و به کار بردن کلمه «عذرخواهی» توسط شما تشکر می‌کنم و من حضوری نزد شما آمده‌ام و از این اقدام شما تشکر کردم اما در بیانیه‌ای که منتشر شده است در چندین جا تاکید شد که استیضاح کار خوبی است. در حالی که رهبری گفته‌اند که اصل استیضاح غلط بود چرا اجازه توزیع این بیانیه داده شد.


لاریجانی در پاسخ به رسایی گفت: من این موضوع را بررسی کردم و درخواست شما را پی گیری خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز