خبرگزاری کار ایران

نماینده کرج در نطق میان دستور:

گرانی‌های داخلی فضای سختی را بر خانواده‌ها حاکم کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۰

تورم و گرانی‌های داخلی و عدم توسعه اشتغال در سال 91 که به تأیید رئیس‌ جمهور نیز در مصاحبه شب قبل رسید، فضای سختی را بر خانواده‌ها حاکم کرده است.

ایلنا: نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی گفت:  امروز غربی‌ها و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار پس از 23 ماه از جنگ‌های داخلی سوریه به همان نظری رسیده‌اند که از ابتدا ایران اسلامی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد کولیوند در جلسه امروز مجلس افزود:  آمریکایی‌ها، غربی‌ها و برخی از کشورهای معاند منطقه در طول 34 سال از انقلاب اسلامی برای به ستوه آوردن مردم ایران اسلامی از هیچ کوششی کوتاهی نکردند.

وی افزود: دشمنان بدانند که در هر مرحله‌ای از مذاکرات هسته‌ای 1+5 و یا هر مذاکره دیگری باید حقوق حقه این ملت را به رسمیت بشناسند و در هر مرحله بدون هیچ پیش ‌شرط، سخن از مذاکره به میان آوردند.

وی اظهار داشت: به کشورهای غربی مذاکره کننده پیشنهاد می‌کنیم که دست از شیطنت و رویه‌های بی‌اعتمادی بردارند و خود را دلخوش به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به اصطلاح فلج‌کننده نکنند.

نماینده کرج گفت: این ملت امتحان خود را پس داده است و مقاومت ملت در مقابل تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ستودنی است و دریای نهال این انقلاب، هزاران خون شهید تضمین‌کننده بقای آن است.

وی تاکید کرد:  تورم و گرانی‌های داخلی و عدم توسعه اشتغال در سال 91 که به تأیید رئیس‌ جمهور نیز در مصاحبه شب قبل رسید، فضای سختی را بر خانواده‌ها حاکم کرده است.

کولیوند تصریح کرد: نظارت جدی بر سطح عمومی قیمت‌ها و مراقبت ویژه از بازار به ویژه در شب عید، رصد فعالیت‌های فتنه‌گران و گروه‌های انحرافی در جریان اهداف آتی نظام به ویژه انتخابات سال 92 و اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل آن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز