خبرگزاری کار ایران

نماینده پاكدشت در تذكر شفاهی:

برخی اوقات ادبیات همکاران موجب گلایه مردم است

کد خبر : ۵۰۵۲۲

وقتی می‌گوییم که بودجه کشور پول توجیبی رئیس‌جمهور نیست مردم نسبت به این موضوع گلایه می‌کنند و می‌گویند که ما رأی داده‌ایم و هرکسی که رأی مردم را دارد دارای شأن و جایگاه است.

ایلنا: نماینده پاكدشت گفت: مردم از بكار بردن عباراتی مانند بودجه کشور پول توجیبی رئیس‌جمهور نیست گلایه می كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس در مورد عدم تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی گفت: این موضوع به یک مشکل تبدیل شده و انتظار و تقاضای ما از هیئت‌رئیسه محترم و رئیس‌جمهور این است که دستور دهند تا در مورد اعتبارات و منابع توجهی ویژه صورت گیرد.

بشیری در ادامه با تذكر دیگری خطاب به هیئت رییسه گفت: تقاضای من از همه نمایندگان این است که به این موضوع توجه داشته باشند که ما به عنوان نخبگان و برگزیدگان مردم هستیم؛ برخی اوقات ادبیات همکاران موجب گلایه مردم است.

وی افزود: هیئت رئیسه مجلس سوگند خورده که اصل بی‌طرفی را در همه مسائل مراعات کند؛ بر همین اساس انتظار می‌رود که در این رابطه دقت بیشتری شود.

وی اضافه كرد: وقتی می‌گوییم که بودجه کشور پول توجیبی رئیس‌جمهور نیست. مردم نسبت به این موضوع گلایه می‌کنند و می‌گویند که ما رأی داده‌ایم و هرکسی که رأی مردم را دارد دارای شأن و جایگاه است.

بشیری گفت: البته همه می‌توانند نقد کنند و کسی فراتر از قانون نیست اما آنچه که مسلم است این است که مجلس باید نگاه و توجهش به مسائل متواضعانه و با دقت باشد تا در جامعه مشکل ایجاد نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز