خبرگزاری کار ایران

مصلحی در کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

مصداق سخنان رحیمی درباره صاحبان 21 آپارتمان «نادران» نبوده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۹۵

حقیقت‌پور با اشاره به مباحث اولین جلسه‌ کمیسیون و هم‌چنین جلسه‌ی شورای تامین استان قم این‌طور گفت که طبق جمع‌بندی مباحث اغلب دستگاه‌ها احتمال رویداد مذکور را می‌دادند که برآورد سپاه و اطلاعات سپاه دقیق‌تر بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: وزیر اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفته است که مصداق سخنان معاون اول مبنی بر اینکه افرادی که مدعی مبارزه با مفاسد هستند، خودشان 21 آپارتمان دارند، «الیاس نادران» نبوده است.

به گزارش ایلنا، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به جلسه‌ امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در جلسه‌ی امروز، سوال الیاس نادران نماینده‌ی مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات از وزیر اطلاعات مطرح و بنا شد کمیسیون گزارش خود را به هیات رییسه ارسال کند.

وی ادامه داد: سوال الیاس نادران پیرامون این جمله رحیمی معاون اول رییس‌جمهور بود که گفته بود کسانی که مدعی مبارزه با مفاسد هستند خودشان 21 آپارتمان دارند که وزارت اطلاعات نیز اعلام کرد مصداق جمله‌ی مذکور، نادران نبوده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس هم‌چنین بیان کرد: در ادامه‌ جلسه، وحید احمدی رییس کمیته سیاست خارجی، گزارشی از پیگیری مسائل و مشکلات ایرانیان زندانی در کشورهای خارجی ارایه کرد که طبق این گزارش حدود 3 هزار نفر زندانی خارجی که اغلب به دلیل جرایم و بزهکاری‌های اجتماعی در زندان هستند وجود دارد که پی‌گیری سرنوشت آنها به‌خصوص شرایط خانواده آنها و رفع مشکلاتشان مورد تاکید قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت در ادامه از ارایه‌ گزارش حقیقت‌پور درباره اقدامات و پیگیری‌های کمیته ویژه بررسی حادثه 22 بهمن قم خبر داد و گفت: حقیقت‌پور با اشاره به مباحث اولین جلسه‌ کمیسیون و هم‌چنین جلسه‌ی شورای تامین استان قم این‌طور گفت که طبق جمع‌بندی مباحث اغلب دستگاه‌ها احتمال رویداد مذکور را می‌دادند که برآورد سپاه و اطلاعات سپاه دقیق‌تر بوده است.

وی ادامه داد: طبق گزارش حقیقت‌پور بعد از دو نشست در هفته‌های گذشته، جلسات تخصصی آغاز شد، از جمله نشست با فرماندهان سپاه و ناجا، دستگاه قضا، مدیران سیاسی استان قم و بررسی فیلم‌ها، عکس‌ها و اسناد از جمله اقدامات انجام شده بود و امروز نیز نشستی با وزیر اطلاعات و فردا ملاقاتی با مراجع تقلید در قم انجام خواهد شد.

نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در انتهای جلسه‌ی امروز لایحه موافقت‌نامه مربوط به همکاری در زمینه‌ی امنیت دریای خزر با حضور کارشناسان در کمیته سیاست خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز