خبرگزاری کار ایران

شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رئیس دولت منبعی برای افزایش یارانه‌ها ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۸۹

با مخالفت مجلس در راستای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها رئیس دولت محلی برای افزایش یارانه‌ها ندارد/ تا زمانی که زمینه ثبات اقتصادی، کنترل قیمت‌ها، کاهش تورم و حمایت‌های لازم برای به چرخش درآمدن تولید درکشور فراهم نشود، نمی‌توانیم فاز دوم هدفمندی را در کشور اجرا کنیم.

ایلنا: عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: با شرایط کنونی اقتصادی کشور اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌هامطلقا وجود ندارد.

رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افزایش و اجرای فاز دوم هدفمندی گفت: با مخالفت مجلس در راستای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها رئیس دولت محل و منبعی برای افزایش یارانه‌ها ندارد.

وی در ادامه افزود: اگر شرایط اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه فراهم شود، اجرای فاز دوم مشکلاتی را در کشور فراهم نخواهد کرد اما در چنین شرایطی اجرای فاز دوم به صلاح کشور نمی‌باشد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت درمجلس گفت: تا زمانی که زمینه ثبات اقتصادی، کنترل قیمت‌ها، کاهش تورم و حمایت‌های لازم برای به چرخش درآمدن تولید درکشور فراهم نشود، نمی‌توانیم فاز دوم هدفمندی را در کشور اجرا کنیم.

عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس بیان کرد: امروز نه تنها تورم در کشور کنترل نمی‌شود، بلکه روز به روز هم تورم در کشور افزایش می‌یابد و با شرایط کنونی اقتصادی کشور اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مطلقا وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز