خبرگزاری کار ایران

حیدری طیب در گفت‌و‌گو با ایلنا:

در بودجه سال 92 ردیفی برای بحث ورزش پیشنهاد می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۵

فراکسیون ورزش مجلس جلسه ای را با حضور اعضای فراکسیون و برخی از مسوولین برگزار کرد/ اعضای فراکسیون ورزش در خصوص بودجه سال 92 برای ورزشکاران پیشنهادات مختلفی را مطرح کرده اند.

ایلنا: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای فراکسیون ورزش در تلاشند تا در بودجه سال ۹۲ در راستای تحقق پروژه‌های عمرانی ورزشی که تاکنون در بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها  نیمه تمام مانده است ردیفی برای این موارد در نظر گرفته شود.

سید سعید حیدری طیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،در رابطه با برنامه فراکسیون ورزش برای در بودجه سال ۹۲ کل کشور گفت: فراکسیون ورزش مجلس عصر روز گذشته جلسه‌ای را با حضور اعضای فراکسیون و برخی از مسوولین برگزار کرد.

وی در ادامه افزود: در جلسه  مقرر شد تا در بودجه سال ۹۲ در راستای تحقق پروژه‌های عمرانی ورزشی که تاکنون در بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها تکمیل و نیمه تمام مانده است ردیفی برای این موارد در نظر گرفته شود.

نماینده کرمانشاه در خانه ملت بیان کرد: اعضا در خصوص بودجه سال ۹۲ برای ورزشکاران پیشنهادات مختلفی را مطرح کرده‌اند و اعضا نیز در حال بررسی این پیشنهادات می‌باشند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: اعضا در نظر دارند پیشنهادات و نظرات نمایندگان و وزارت ورزش را بررسی کنند و این پیشنهادات را در راستای تعیین بودجه در اختیار کمیسیون تلفیق قرار دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز