خبرگزاری کار ایران

توسط هیئت رئیسه مجلس قرائت شد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

کد خبر : ۵۷۷۰۶

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از اخذ تعهد‌نامه اجباری از کارگران شرکتی شرکت فولاد مبارکه تذکر داد.

تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش ایلنا، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز یکشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

ندیمی نماینده لاهیجان به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در پرداخت نرخ خرید تضمینی سبز چای تذکر داد.

ندیمی و سبحانی‌نیا نمایندگان لاهیجان و نیشابور به رئیس ‌جمهور در خصوص صدور دستور تشکیل کارگروه گردشگری تذکر دارند.

دامادی نماینده ساری به رئیس‌ جمهور در خصوص حل مشکلات کارخانه آنتی‌بیوتیک‌سازی تذکر داد.

کارخانه نماینده همدان به رئیس‌ جمهور در خصوص صدور دستور جلوگیری از خرید کالاهای خارجی توسط دستگاه‌های اجرایی، به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص لزوم ساماندهی ساعات تدریس اعضای علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای مرحله نخست تغییر سیستم خنک‌کننده نیروگاه شهید مفتح تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از اخذ تعهد‌نامه اجباری از کارگران شرکتی شرکت فولاد مبارکه تذکر داد.

پشنگ و اربابی نمایندگان خاش و ایرانشهر به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از انتخابات نامناسب در انتخابات دولتی در سیستان و بلوچستان تذکر دادند.

بهمنی و حسینی نماینده سراب و قصر شیرین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم ایجاد تعامل موثر با نظام‌های آموزش کشورهای دیگر و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در تدوین شاخص‌های بخش شرکت‌های دانش‌بنیان تذکر دادند.

حقیقت‌پور و حسینی نمایندگان اردبیل و قصر‌شیرین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص جلوگیری از استخدام بدون ضابطه نیروی انسانی تذکر دادند.

موسوی لارگانی و سبحانی‌نیا نمایندگان فلاورجان و نیشابور به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در رسیدگی به پرونده‌ دیگر متهمان فساد بزرگ بانکی تذکر دادند.

ایرانپور، صرامی و موسوی لارگانی نمایندگان مبارکه، خمینی‌شهر و فلاورجان به رئیس جمهور و وزرای کشور و نیرو در خصوص جلوگیری از تبعیض در پرداخت خسارات ناشی از خشکسالی به کشاورزان مناطق شرق و غرب استان اصفهان تذکر دادند.

ایرانپور، صرامی، موسوی لارگانی و منصوری نمایندگان مبارکه، خمینی‌شهر، فلاورجان و لنجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم رعایت عدالت در تقسیم امکانات کشاورزی تذکر دادند.

زمانیان، سلطانی، عزیزی و سرقلعه نمایندگان شهرکرد، بروجن، اردل و لردگان به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از انجام عزل و نصب‌های سیاسی انتخاباتی در استان چهارمحال و بختیاری تذکر دادند.

کارخانه، سلطانی، خسته‌بند، قادری، محمدی، بیاتیان، عبدی، مرادی، موسوی، اسماعیلی، جعفر‌زاده، کائیدی، حسینی، پورمختار، کوچکی‌نژاد، تأمینی، رحمانی، قادرمرزی، محمدی، خجسته، قائدرحمت و محجوب به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت تأمین اعتبار لازم و تسریع در عملیات اجرایی و اتمام راه بسیار مهم و اصلی نهاوند ـ ضیاآباد ـ نیکوی آب ترش که چندین استان کشور را به هم متصل می‌کند و بیش از 20 سال از شروع آن می‌گذرد، تذکر دادند.

منوچهری نماینده پاوه به رئیس‌ جمهور و وزیر بهداشت در خصوص عدم تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تذکر داد.

فیروزی نماینده نطنز به وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت تبعیض در تبدیل وضعیت نیروهای خدمت‌گذار تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به رئیس ‌جمهور در خصوص واردات برنج و آسیب‌رساندن به تولید‌کنندگان داخل و عدم پرداخت مطالبات کشاورزان چایکار تذکر داد.

قائدرحمت نماینده دورود و ازنا به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در تعیین تکلیف کارگران تعدیل شده توسط شرکت فرو آلیاژ از کار و بازگشت به کار آنها در اسرع زمان و پرداخت بیمه بیکاری به آنها تا زمان تعیین تکلیف و تسریع در اجرای عملیات اجرایی و ساخت و ساز پروژه فاز 4 کارخانه سیمان دورود با توجه به مصوبه هیئت دولت تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از ابلاغ شهردار فاقد شرایط اولیه و لزوم معرفی فرماندار بومی در بروجرد تذکر داد.

قائدرحمت نماینده دورود و ازنا به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های دورود و ازنا با توجه به مشکلات پیش آمده و ناراحتی مردم، تسریع در تکمیل سدهای دورود و ازنا و تکمیل مطالعات صرف سدهای این منطقه محروم و تکمیل کانال‌های آبیاری و آبرسانی با توجه به خشکسالی‌های استان، به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در افتتاح و راه‌اندازی نخستین منطقه ویژه اقتصادی استان لرستان در شهرستان ازنا با توجه به صدور کد گمرکی و پیش‌بینی تمهیدات و الزامات لازم در این خصوص و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در تکمیل سکوهای ورزشگاه تختی شهرستان دورود تذکر داد.

کامران نماینده اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی برخورد با نحوه انتخابات صورت گرفته در شرکت لاستیک پارس توسط مدیرعامل تذکر داد.

عزیزی نماینده اردل به رئیس‌ جمهور در خصوص عدم معرفی کامل و جامع مناطق گردشگری ایران و تبلیغات بی‌رویه گردشگری خارج از کشور تذکر داد.

سجادی نماینده سرخس به وزیر نیرو در خصوص آبرسانی به سرخس، رضویه، ملک‌اباد، بنیالود و نریمان تذکر داد.

دواتگری نماینده مراغه به وزیر کشور در خصوص تسریع در واگذاری مینی‌بوس‌های یارانه‌ای به بهره‌برداران بخش خصوصی زیر نظر شهرداری مراغه تذکر داد.

سجادی نماینده سرخس به رئیس ‌جمهور در خصوص اجرای مصوبه دولت پیرامون مالکیت اراضی سرخس تذکر داد.

احمدی نماینده داراب به وزیرن نفت در خصوص مشکل کمبود کود شیمیایی کشاورزان استان فارس به ویژه داراب و زرین‌دشت تذکر داد.

سجادی نماینده سرخس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توجه و اجرای آسفالت راه‌های روستایی سرخس، نریمان، رضویه و احمد‌آباد تذکر داد.

جعفری و سلیمی نمایندگان بجنورد و محلات به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص عدم توجه کافی به ورزش‌های باشگاهی تذکر دادند.

سجادی نماینده سرخس به وزیر نفت در خصوص گازرسانی به 50 روستای حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به رئیس‌ جمهور در خصوص کسری در پرداخت مطالبات رزمندگان معسر و نیازمند مطابق برنامه پنجم توسعه و لزوم رعایت موازین شرعی دین مبین اسلام و شأن ملت ایران در ملاقات‌های بین‌المللی و بخش‌های داخلی تذکر داد.

سلطانی نماینده رزن به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص بانک مرکزی با بانک‌ها، مؤسسات و صندوق‌های قرض‌الحسنه تذکر داد.

مصری، جهانگیر‌زاده و سبحانی‌نیا به رئیس‌ جمهور در خصوص پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان تذکر دادند.

سلیمی و جعفری نمایندگان محلات و جاجرم به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص علت غفلت وزارتخانه از امور جوانان تذکر دادند.

قاضی‌پور، جهانگیر‌زاده و حسینی‌صدر نمایندگان ارومیه و خوی به رئیس جمهور و وزیر نیرو در خصوص تسریع در انتقال آب به دریاچه ارومیه تذکر دادند.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر نیرو در خصوص تسریع در احداث سدهای پیرانشهر و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص احداث در راه‌اندازی راه‌آهن مراغه به ارومیه تذکر دادند.

فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین به وزرای کشور و امور اقتصادی و دارایی در خصوص تبعیض و رعایت قانون و مقررات نحوه واگذاری‌ها به شرکت‌های خصوصی در اجرای ماده 12 قانون امور گمرکی و ایجاد انحصار تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در ارائه برنامه جوانان کشور به ویژه خواهران تذکر داد.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از آب شرب سیرجان به صنعت و شرکت معدن گل گهر و تسریع در انتقال آب خلیج فارس به سیرجان تذکر داد.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم احتساب امتیاز خدمت در مناطق جنگی در طول 8 سال دفاع مقدس برای فرهیختگان این مناطق تذکر داد.

محبی نماینده سنقر به وزیر نیرو در خصوص شروع ترویج فاز عملیاتی پروژه آبرسانی به سنقر تذکر داد.

سلیمی و جعفری نمایندگان محلات و گرمه به وزیر بهداشت در خصوص علت عدم پرداخت اضافه کار و کارانه پرستاران و پزشکان مرتبط در وزارتخانه تذکر دادند.

عزیزی نماینده اردل به وزیر راه ‌و شهرسازی در خصوص ضرورت رسیدگی هرچه سریع‌تر جاده حادثه‌خیز و پرترافیک شهرکرد ـ فارسان ـ کوهرنگ که به قسمتی از جاده اخیرا ریزش کرده است، تذکر داد.

عبدی و قائدرحمت نمایندگان خرم‌آباد و دورود به رئیس جمهور در خصوص عدم اجرای ماده 180 برنامه پنجم توسعه و نداشتن هیچ‌گونه برنامه به منظور حل مشکل بیکاری در استان‌های محروم تذکر دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز