خبرگزاری کار ایران

بیگمرادی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار هفته آینده برگزار می‌شود

کد خبر : ۵۸۸۹۸

اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها برنامه ریزی خواهند کرد/باهنر؛ به نفع هیچ گروه و فردی در انتخابات کنار نخواهد رفت/ باهنر؛ اصولگرایان درانتخابات ریاست جمهوری به ائتلاف نرسند قطعا در انتخابات پیروز نخواهند شد.

ایلنا: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

همت بیگ مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با برنامه‌های جامعه اسلامی نمایندگان ادوار گفت: اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: دوشنبه هفته آینده اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها برنامه ریزی خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار در خصوص نسشت این اعضا با باهنر گفت: باهنر در نشست با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار اعلام کرد که به نفع هیچ گروه و فردی در انتخابات کنار نخواهد رفت.

نماینده دور پنجم مجلس شورای اسلامی گفت: باهنر در این نشست بیان کرد که اگر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به ائتلاف نرسند قطعا در انتخابات پیروز نخواهند شد.

بیگمرادی خاطرنشان کرد: اعضای جامعه اسلامی نمایندگان ادوار اگر اصولگرایان با باهنر به ائتلاف برسند از وی حمایت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز