خبرگزاری کار ایران

حقیقت پور در گفت و گو با ایلنا مطرح كرد:/تکرار/

انتخابات ریاست جمهوری باید در امنیت کامل برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۹

در انتخابات باید به گونه ای عمل كنیم كه ملت به این باور برسند كه تك تك آرای آنان در به ثمر رساندن یك رئیس جمهور موثر است/ در حماسه اقتصادی باید با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی از خام فروشی نفت دوری كنیم.

ایلنا: عضو هیات رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: برای این كه بخواهیم حماسه اقتصادی در كشور داشته باشیم باید اقتصاد خود را ازنفت جدا كرده و به سمت فروش فراوده های نفتی و دیگر اقلام غیر نفتی روی آوریم.

منصور حقیقت پور نماینده اردبیل, سرعین و نمین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت:مهمترین حماسه سیاسی در سال 92 برگزاری انتخابات یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری است كه باید باشكوه و كیفیت عالی در كشور برگزار شود.

وی در ادامه افزود:انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده باید با دقت و هوشمندی و امنیت تمام در كشور اجرا شود.

عضو هیات رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت:برای اینكه بتوانیم به حماسه اقتصادی نزدیك شویم نیازمند برنامه ریزی كلان در كشور هستیم.

نماینده اردبیل سرعین و نمین در خانه ملت اظهار داشت:تا زمانیكه  اقتصاد را نتوانیم در كشورتنظیم كنیم نخواهیم توانست  حماسه اقتصادی را در كشور ایجاد كرد و این امر نیز باید در دستور رئیس جمهور فعلی و آینده قرار گیرد.

حقیقت پور تصریح كرد:برای این كه بخواهیم حماسه اقتصادی در كشور داشته باشیم باید اقتصاد خود را ازنفت جدا كرده و به سمت فروش فراوده های نفتی و دیگر اقلام غیر نفتی روی آوریم.

این نماینده مجلس تصریح كرد:در حماسه اقتصادی باید با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی  اقداماتی انجام  دهیم كه از خام فروشی به جدی دوری كنیم.

نماینده اردبیل سرعین و نمین در خانه ملت خاطرنشان كرد:برای اینكه بتوانیم انتخابات با شكوه در كشور را اجرا كنیم باید شادابی را به حدی بالا ببریم كه میزان مشاركت مردم به حداكثر برسد.

عضو هیات رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان داشت:

عضو فراكسیون رهروان ولایت در ادامه بیان داشت:برای رسیدن به حماسه اقتصادی و سیاسی باید كاری كنیم كه بتوانیم اخلاق محوری را در جامعه رواج دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز