خبرگزاری کار ایران

بیاتیان در گفت و گو با ایلنا

تصمیمی برای ائتلاف با گروه و شخص خاصی نگرفته‌ام

کد خبر : ۶۱۵۲۸

رئیس جمهور هرکجا که جوانان حرف و پیشنهادی مطرح کردند آنان را کنار زده است/ ورود هاشمی به صحنه انتخابات زیبنده نظام سیاسی فعال و پویا نیست/احمدی‌نژاد آرای طبقه متوسط به پایین جامعه را با پرداخت یارانه‌ها در اختیار دارد/ باید با افراد جدید حماسه جدید سیاسی در کشور ایجاد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در انتخابات ریاست جمهوری با دیگر جریانات رایزنی خواهم کرد ولی تصمیمی برای ائتلاف با گروه یا شخص خاصی نگرفته‌ام.

سید محمد بیاتیان نماینده بیجار در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با کناره گیری خود از انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر فردی باشد که بخواهد از نسل جوان در دوره آینده دولت به خوبی استفاده کند من به نفع وی از کاندیداتوری خود کناره گیری خواهم کرد.

وی افزود: در دولت احمدی‌نژاد هرچند رئیس جمهور با شعار حمایت از نسل جوان روی کار آمد؛ هرجا جوانان پیشنهادی مطرح کردند وی آنان را کنار زده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: من به دعوت اعضای مجمع نمایندگان استان در انتخابات ریاست جمهوری کاندیداتوری خود را اعلام کرده‌ام و من از سوی گروه و یا جریانی وارد انتخابات نشده‌ام.

این نماینده مجلس در ادامه در خصوص حضور خاتمی و هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد:  ورود هاشمی به انتخابات را زیبنده نظام سیاسی فعال و پویا نمی دانم. ما مردان بزرگ و نخبه بسیاری در این کشور داریم و نباید این گونه باشد که در خارج از نظام فکر کنند در ایران قحط الرجال است و به نیروهای گذشته برمی گردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: باید افراد جدید بیاند و حماسه جدید سیاسی را در کشور ایجاد کنند.

نماینده بیجار در خانه ملت بیان کرد: امروزه یک نهضت کاندیداتوری در همه جریانات  اصلاح طلب، اصولگرا و دولت در کشور بوجود آمده است. نقطه مثبت این موضوع نشان دهنده فضای پویای جامعه است ولی این تکثر کاندیدا‌ها در زمان انتخابات به  حداقل خواهد رسید.

عضو فراکسیون اصولگرایان در مجلس افزود: تکثر کاندیداهای اصوالگرا به دلیل این است که هر یک از این کاندیدا‌ها فکر می‌کنند می‌توانند مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

بیاتیان در ادامه اظهار داشت: مطالبات مردم امروز عمدتا اقتصادی و در حوزه اشتغال است و  با مطالبات سال ۸۴ تفاوت داردو امروزه هیچ یک از جریانات انتخاباتی به دنبال جمع کردن آرای انتخاباتی نیست زیرا احمدی‌نژاد آرا طبقه متوسط به پایین جامعه را با پرداخت یارانه‌ها در اختیار دارد.

وی همچنین با اشاره به اخباری در خصوص حضور مشایی در انتخابات افزود: مردم ما غیر قابل پیش بینی هستند وزمانی که فردی را از جنس خود ببینند، بر اساس خواسته‌های خود رای می‌دهند. در این میان  امدن و یا نیامدن مشایی برای جمع آوری آرای مردم تاثیری ندارد.

بیاتیان گفت: امروز شعورسیاسی مردم بالا رفته و با شعار  سر آن‌ها کلاه نمی‌رود و گول شعارهایی از جنس زنده باد بهار و یا دیگر شعار‌ها را نمی‌خورند.

نماینده بیجار همچنین تصریح کرد: برای خلق حماسه سیاسی نیازمند حضور همه تفکرات و اندیشه‌ها در صحنه انتخابات هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز