خبرگزاری کار ایران

ندیمی در گفت‌و‌گو با ایلنا‎؛

کلیات بودجه فردا در صحن علنی به تصویب نمایندگان خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۰

کلیات بودجه فردا در صحن علنی مورد بررسی می‌شود/ نمایندگان باید بودجه‌ای را که دولت به مجلس ارائه کرده است را اصلاح کنند/ ارائه لایحه سه دوازدهم دیگری به مجلس شایعه‌ای بیش نیست/ اعضای کمیسیون تلفیق پس از تصویب کلیات بودجه در صحن علنی بعد از ظهر فردا وارد بررسی جزییات بودجه خواهند شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق گفت: آرای منفی نمایندگان مجلس در راستای تصویب کلیات بودجه در صحن علنی صفر است و قطعا بودجه سال ۹۲ کل کشور فردا در صحن علنی به تصویب نمایندگان خواهد رسید.


ایرج ندیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با بررسی بودجه ۹۲ اظهارداشت: کلیات بودجه فردا در صحن علنی بررسی می‌شود.

نماینده لاهیجان در خانه ملت در ادامه افزود: آرای منفی نمایندگان مجلس در راستای تصویب کلیات بودجه در صحن علنی صفر است و قطعا بودجه سال ۹۲ کل کشور فردا در صحن علنی به تصویب نمایندگان خواهد رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این مطلب هر دولت دیگری نیز جای دولت فعلی بود با توجه به شرایط اقتصادی کشور چنین بودجه‌ای را به مجلس ارائه می‌کرد یاد آور شد: نمایندگان لازم است بودجه‌ای را که دولت به مجلس ارائه کرده است اصلاح کنند و مواردی را که در آن مشکلاتی وجود دارد، نمایندگان با برنامه‌های دقیق باید تلاش کنند تا مشکلات موجود برطرف شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بیان کرد: ارائه لایحه سه دوازدهم دیگری به مجلس شایعه‌ای بیش نیست و اعضای کمیسیون تلفیق پس از تصویب کلیات بودجه در صحن علنی بعد از ظهر فردا وارد بررسی جزییات بودجه سال ۹۲ کل کشور خواهند شد.


ندیمی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مجلس چه برنامه‌ای در نظر خواهد گرفت تا دیگر چنین بودجه‌هایی با ایرادات بسیار به مجلس از سوی دولت تقدیم نشود گفت: ما نمی‌توانیم برای دولت‌ها در ارائه بودجه به مجلس برنامه‌ای تدوین کنیم زیرا در قانون اساسی کشور مدون شده رئیس دولت باید در ۱۵ آذر هر ماه بودجه کل کشور را به همراه گزارش برنامه پنج ساله تقدیم مجلس کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز