خبرگزاری کار ایران

جعفری:

آقای ضرغامی در ارتباط با تبعیض در رسانه ملی پاسخ دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۲۷

باید نظرسنجی شود که ملت چه اندازه از ادبیات نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی راضی هستند.

نماینده بجنورد در تذکری خطاب به هیات رئیسه گفت: آقای ضرغامی باید پاسخ دهد که چرا در رسانه ملی تبعیض قائل می‌شود و لازم است صدا و سیما برای این رفتار توضیح داشته باشد. اگر قرار است فرصتی برای اظهارنظر داده شود باید عدالت رعایت شود.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز جعفری نماینده بجنورد در تذکری خطاب به هیات رئیسه گفت: باید نظرسنجی شود که ملت چه اندازه از ادبیات نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی راضی هستند.


وی افزود: اصل ۸ قانون اساسی را به نمایندگان یادآوری می‌کنم که اگر اخلاق را رعایت نکنیم قوانین ما روح الهی نخواهد داشت.


وی ادامه داد: در مجلس ۲۹۰ نماینده حضور دارد اما صدا و سیما فقط از تعداد کمی از نمایندگان مجلس برای حضور در برنامه‌های تلویزیون دعوت می‌کند و این نشانه تبعیض در رسانه ملی است.


جعفری اظهار داشت: آقای ضرغامی باید پاسخ دهد که چرا در رسانه ملی تبعیض قائل می‌شود و لازم است صدا و سیما برای این رفتار توضیح داشته باشد. اگر قرار است فرصتی برای اظهارنظر داده شود باید عدالت رعایت شود.


این نماینده مجلس گفت: بر اساس قرعه کشی نمی‌توان طرح تذکرات شفاهی را در پایان جلسه علنی انجام دا و این بی‌عدالتی است و خوب است حق بیان تذکرات دو دقیقه‌ای را از نماینده مردم سلب نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز