خبرگزاری کار ایران

با ۱۰۸ رای موافق:

ماده ۱۳ طرح اصلاح آیین نامه داخلی به کمیسیون آیین نامه ارجاع داده شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۸

برخی از نمایندگان با استفاده از تریبون مجلس متاسفانه به جای بیان مشکلات خود و ارائه راه حل، سیاه نمایی می‌کنند بهتر است که این عمل با مدیریت بیشتری در صحن اجرا شود.

۱۰۸ نماینده با رای موافق خود به تصویب رساندند که ماده ۱۳ باید بار دیگر در کمیسیون بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا بهرام بیرانوند در موافقت با حذف طرح پیشنهاد ماده ۱۳ طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی امروز مجلس در تذکری گفت: برخی از نمایندگان با استفاده از تریبون مجلس متاسفانه به جای بیان مشکلات خود و ارائه راه حل، سیاه نمایی می‌کنند بهتر است که این عمل با مدیریت بیشتری در صحن اجرا شود.


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: ما قسم خورده‌ایم که طبق قانون رفتار کنیم اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم قانون را زیر سوال برده‌ایم و دیگر اختیاری از خود نداریم و اختیارمان را به دیگری واگذار خواهیم کرد.


بیرانوند تصریح کرد: پیشنهاد من این است که با حذف این تبصره موافقت کنیم و‌‌ همان گونه که در سوال از رئیس جمهوری هرگز هزینه پرداخت آن را نمی‌توانیم ادا کنیم و تا آخر نیز این سوال ما را زیر سوال خواهد برد عدم حذف این پیشنهاد نیز به همین منوال خواهد شد.


از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در صحن علنی به پیشنهاد حذف ماده ۱۳ طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس ۳۷ نماینده رای موافق ۷۲ نماینده رای مخالف و ۲۱ نماینده رای ممتنع دادند و این پیشنهاد به تصویب نمایندگان نرسید.


سپس ابوترابی فرد اصل ماده را به رای گذاشت که از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در صحن علنی ۱۰۸ نماینده به ماده ۱۳ رای موافق ۹ نماینده رای مخالف و ۱۲ نماینده رای ممتنع دادند برای تغییر آیین نامه لازم است که نمایندگان دو سوم آرا را به این اصلاح بدهند که بر همین اساس این ماده به تصویب نرسید.

نمایندگان پس از به تصویب نرسیدن اصل ماده حذف ماده را بار دیگر به رای گذاشتند که با ۴۲ رای موافق ۶۴ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع حذف این ماده نیز به تصویب نمایندگان نرسید و برای اصلاح به کمیسیون ارجاع دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز