خبرگزاری کار ایران

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر : ۶۳۴۳۵

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد دهقان در در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:
آغاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر نیرو در خصوص نظارت بر کیفیت آب شرب شهرستان‌های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان تذکر داد.
نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مبارزه جدی با آفت سن در مزارع شهرستان اسدآباد تذکر داد.
موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر کشور در خصوص رعایت عدالت در پرداخت خسارات ناشی از خشکسالی به کشاورزان شرق و غرب استان اصفهان، به رئیس جمهور در خصوص رفع مشکل بیکاری در شهرستان فلاورجان و لزوم لغو همایش انتخاباتی در ورزشگاه آزادی با توجه به اعتراض مراجع عظام تقلید، به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص پیگیری شکست متوالی تیم‌های باشگاهی فوتبال در مقابل تیم‌های عربستانی، به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص نظارت بر عملکرد مسئولان شهرک‌های صنعتی کشور، به رئیس جمهور در خصوص نظارت بر عملکرد رئیس‌ بنیاد شهید و ایثارگران کشور، به وزیر بهداشت در خصوص تخصیص اعتبار لازم به منظور احداث مرکز درمانی ۱۰ تختخوابی در بخش پیربکلان شهرستان فلاورجان، به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص جلوگیری از علل بروز حادثه سقوط جرثقیل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، به وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص برخورد قانونی با واردکنندگان ۱۲۰ هزار گوشی تلفن همراه به صورت غیرقانونی و به وزیر کشور در خصوص تسریع در انتزاع محله مینادشت از شهر ایمان شهرستان فلاورجان تذکر داد.

رحمانی نماینده تاکستان به وزیر کشور در خصوص تأمین اعتبار لازم برای حل معضلات شهرستان تاکستان و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تکمیل طرح فاضلاب تاکستان تذکر داد.
بهمن نماینده سراب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توجه جدی به زیرساخت‌های شهرک صنعتی در شهرستان سراب و مهربان، به وزیر نیرو در خصوص ساماندهی آب‌های کشاورزی در منطقه سراب، به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص توزیع عادلانه رشته‌های آموزش عالی در شهرستان‌های سراب و تأسیس دانشکده کشاورزی و دامپزشکی در شهرستان سراب و به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی به روستاهای منطقه سراب و مهربان تذکر داد.
بیگی نماینده میاندوآب به وزیر دادگستری در خصوص تعیین تکلیف وضعیت مالکیت مغازه‌های خیابان امام خمینی شهرستان شاهین‌دژ تذکر داد.
فلاحی نماینده اهر و هریس به وزیر نیرو در خصوص تسریع در احداث نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان هریس تذکر داد.
ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر بهداشت در خصوص بررسی و بیان علل شیوع بیماری‌های مختلف از شهرستان مبارکه و لزوم حضور مستمر معاونت امور مجلس وزارت بهداشت در مجلس شورای اسلامی و به رئیس‌ جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت خودداری شرکت فولاد مبارکه از استخدام ۱۲ نفر از فرزندان شهدا تذکر داد.
رستمیان نماینده دامغان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در اعلام ملی شدن اردوگاه چشمه علی تذکر داد.
منوچهری نماینده پاوه به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأسیس دانشکده پرستاری و مامایی در شهرستان جوانرود تذکر داد.
ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت بی‌توجهی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به دستورات رئیس ‌جمهور، به رئیس‌ جمهور در خصوص جلوگیری از دخالت‌های وزیر جهاد کشاورزی در امور سازمان نظام دامپزشکی کشور و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم عدم دخالت در امور سازمان نظام دامپزشکی کشور تذکر داد.
شفیعی نماینده ممسنی به وزیر نفت در خصوص علت رفتار تبعیض‌آمیز شرکت بنیزسازه در فاز ۹ و ۱۰ پارس جنوبی نسبت به استخدام کارگران تذکر داد.
حیدری نماینده کرمانشاه به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأسیس دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان‌های امام رضا (ع) و امام خمینی استان کرمانشاه تذکر داد.
موسوی نماینده خدابنده به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأمین پزشک و دارو در شهرستان خدابنده تذکر داد.
صرامی، ایرانپور، حیدرپور، فیروزی، دستجردی، اسماعیلی، ثنایی، آغاجری، ندیمی، اسفنانی و احمدی‌لاشکی به وزیر بهداشت در خصوص نظارت بر روند تولید سوسیس و کالباس و فرآورده‌های گوشتی تذکر دادند.
حیدری طیب و حسینی نمایندگان کرمانشاه و قصرشیرین به رئیس‌ جمهور در خصوص برنامه‌ریزی برای جلوگیری از ورود ریزگردها به استان‌های مرزی کشور تذکر دادند.
مرادی نماینده سنندج به رئیس ‌جمهور در خصوص عدم اجرای اقدامات علمی در ارتباط با کنترل ریزگردها در استان‌های غربی به ویژه استان کردستان تذکر داد.
رجبی نماینده مینودشت به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به روستاهای شهرستان مراغه تذکر داد.
منوچهری نماینده پاوه به وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار لازم برای پروژه‌های آبرسانی به منطقه ارومانات به ویژه شهرستان‌های پاوه و جوانرود تذکر داد.
شوهانی نماینده ایلام به وزیر نفت در خصوص دستور جلوگیری از اخراج کارگران در پروژه‌های نفتی استان ایلام تذکر داد.
عاشوری، هاشمی، جباری، امیرآبادی، فتاحی و آصفری به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت جلوگیری اشاعه رفتار و فرهنگ اشرافی‌گری دور از شأن مدیران نظام اسلامی توسط مدیریت منطقه آزاد کیش تذکر داد.
شوهانی نماینده ایلام به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای سدهای چناره، جزمان، سازه‌بن و چندگوله بعد از ۱۶ سال از کلنگ‌زنی تذکر داد.
مقتدایی و حاجی‌دلیگانی نمایندگان اصفهان و شاهین‌دژ به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت توجه جدی برای حل مشکل مربیان بهداشت اصفهان که با وجود مکاتبات نمایندگان اهتمام لازم در این زمینه صورت نگرفته تذکر دادند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز