خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان بوشهر:

ایجاد سازمان مشخص برای امداد و نجات در زمان زلزله ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۵

سرعت عمل و سطح ارائه خدمات در زلزله استان بوشهر نسبت به زلزله آذربایجان قابل توجه بود و مسائل سریع‌تر و بهتر ساماندهی شده بودند و فعالیت‌های اداری و اورژانسی صورت گرفته بود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان بوشهر گفت: در مجال اندکی که پیش آمد با مسوولان استان و مردم منطقه زلزله زده شهرستان دشتی دیدار و گفت و گو کردند و مسائل را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند. مسوولان استان از زمان خیلی خوب استفاده کردند و در گفت و گو‌هایم با مردم به این نتیجه رسیدم که مردم از تلاش مسوولان محلی و استانی خشنود و خرسند هستند.
وی افزود‌: سرعت عمل و سطح ارائه خدمات در زلزله استان بوشهر نسبت به زلزله آذربایجان قابل توجه بود و مسائل سریع‌تر و بهتر ساماندهی شده بودند و فعالیت‌های اداری و اورژانسی صورت گرفته بود.
وی افزود: آقای پورفاطمی نماینده محترم مردم دشتی و تنگستان نگرانی دارد که ساخت خانه‌های مردم با مساحت و طراحی فعلی با فرهنگ منطقه متناسب است یا خیر که امیدواریم دوستان ما در بنیاد مسکن هر چه سریع‌تر به حل این مساله بپردازند.
لاریجانی در ادامه خاطرنشان کرد: اخیرا کانونی برای ایجاد ساز و کاری مناسب برای مقابله با مسائل این چنینی تهیه شده است و به شورای نگهبان ارجاع  شده است که امیدواریم به زودی شورای نگهبان پاسخ مورد نظر را ارائه کند.
وی ایجاد یک سازمان و نهاد مشخص برای امداد و نجات را در کشور با توجه زلزله خیز بودن کشور ضروری دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز