خبرگزاری کار ایران

حیدرپور در گفتگو با ایلنا:

محل تجمع معترضان مکانی غیر از مقابل مجلس باشد

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۳

انتقال تجمع کنندگان به مکان دیگر برای این نیست که صدای آنان به گوش نمایندگان و مسئولان نرسد بلکه به این دلیل است که محل تجمع آنان مکانی غیر از مقابل مجلس باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: انتقال تجمع‌کنندگان جلوی مجلس به مکان دیگری به معنای این نیست که صدای آنان به گوش نمایندگان و مسئولان نرسد.

عوض حیدرپور شهرضایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با انتخاب مکانی برای تجمع کنندگان به غیر از درب شمال مجلس گفت: احتمالا حراست مجلس برای این می‌خواهد برای تجمع کنندگان مکانی را در  نظر بگیرد که جلوی راهبندانی که مقابل مجلس رخ می‌دهد را بگیرد.

وی افزود: تعدیل کردن تجمع ها در مقابل درب شمال مجلس بهتر است و دیگر مزاحمتی برای مردمی که می‌خواهند از آنجا عبور و مرور کنند ایجاد نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: انتقال تجمع کنندگان به مکان دیگر برای این نیست که صدای آنان به گوش نمایندگان و مسئولان نرسد بلکه به این دلیل است که محل تجمع آنان مکانی غیر از مقابل مجلس باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطع به یقین تجمع کنندگان به خیابانی انتقال داده خواهند شد که محدودیتی برای مراجعه کنندگان ایجاد نکنند.

گفتنی است سرهنگ محمدرضا باقرپناهی، فرمانده یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی در ایران در گفتگو با رسانه ها از ساخت  جایگاه ویژه ای برای معترضان در برابر مجلس خبر داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز