خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

کاهش بودجه فرهنگی در لایحه ۹۲ ناعادلانه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۷

بی‌عدالتی در توزیع بودجه مسئله‌ای آزار دهنده است/ اگر فرهنگ را اصلاح کنیم حماسه سیاسی و هم حماسه اقتصادی محقق خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از بخش‌ها مثل هلال احمر و نهاد ریاست جمهوری با افزایش چند درصدی بودجه مواجه هستند در حالیکه در حوزه فرهنگی همواره با کاهش بودجه روبرو هستیم.

نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در گفتگو با خبرنگار ایلنا کاهش بودجه فرهنگی در لایحه ۹۲ را ناعادلانه خواند و اظهارداشت: اگر فرهنگ را اصلاح کنیم حماسه سیاسی و هم حماسه اقتصادی محقق خواهد شد چرا که هر دوی این حماسه‌سازی‌ها نیاز به فرهنگ سازی و فرهنگ سازی نیاز به حمایت از جمله اختصاص اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر به لحاظ مالی دچار نواقص و کاستی‌هایی شده‌ایم افزود: باید سیاست‌های انقباضی را در بودجه پیش بگیریم و همچنین با مدیریت صحیح و توزیع عادلانه به هر بخشی به اندازه نیاز بودجه تزریق شود.

پژمان فر با بیان اینکه در شرایطی به سر می‌بریم که کشور با یک هجمه تمام عیار فرهنگی مواجه است تاکید کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای به دلیل کم کاری رسانه ملی خواب، خوارک و پوشاک و ذائقه ملت را تغییر می‌دهند از این رو برای احیا و انتشار سبک زندگی اسلامی و ایرانی باید مقابله‌ای تمام عیار با سبک زندگی آمریکایی – غربی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز