خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه در اخطار قانون اساسی:

وقت آن رسیده که عدم کفایت احمدی نژاد را اعلام کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۶

با توجه به اینکه احمدی نژاد روز گذشته شأن ریاست جمهوری را زیر سوال برده است وقت آن رسیده است که عدم کفایت وی را اعلام کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به اینکه احمدی نژاد روز گذشته شأن ریاست جمهوری را زیر سوال برده است وقت آن رسیده است که عدم کفایت وی را اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر با اعلام اخطار قانون اساسی اصل 29 و اصل 121 و اصل 3 بند 9 گفت:‌ دیروز رئیس جمهور از امکانات دولتی استفاده کرده و در وزارت کشور همراه کاندیدای مطرح خود حضور یافته است و این یعنی اینكه برخورد ناشایست انجام داده است.

وی افزود: در کدام یک از انتخابات رئیس جمهورهای قبلی همراه با كاندیدای انتخابات در وزارت كشور حضور می‌یافتند که ایشان این كار را كرد.احمدی نژاد شان و منزلت ریاست جمهوری را زیر سوال می‌برد. آیا وقت آن نرسیده است که عدم کفایت وی را اعلام کنیم.

وی در ادامه در رابطه با بودجه نیز گفت: بودجه باید 15 دی ماه به صحن علنی آورده می‌‌شد اما احمدی نژاد 3 سال عمدا این کار را به تاخیر انداخته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: احمدی‌نژاد باید پاسخ دهد که دیروز برای چه مرخصی گرفته بود. آیا در این 8 سال مگر 11 روز خانه نشینی را برای خود در نظر نگرفته بود كه الان می‌گوید برای اولین بار دارم مرخصی می‌گیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز