خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور خطاب به ابوترابی:

از اینکه برای بودجه وقت گذاشتید متشکرم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۲۹

قاضی‌پور با کنایه به ابوترابی فرد که ریاست جلسه بررسی بودجه را برعهده داشت گفت: شما باید سرگرم انتخابات می شدید و از اینکه برای بودجه وقت گذاشتید تشکر می کنم.

کارخانه نماینده همدان و مجلس شورای اسلامی برای پیشنهاد درآمدی در بند 3-2 گفت: ما باید اقداماتی را در دستور کارقرار دهیم که استفاده بهتری از منابع درآمدی داشته باشیم. برخی از دانشگاه های ما فرسوده شده اند و نیاز به بازسازی دارند ما در مجلس هفتم 4 میلیارد دلار به نوسازی مدارس تخصیص دادیم و امروز باید برخی از درآمد را در ارتباط با نوسازی دانشگاه ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از ارائه پیشنهاد نماینده همدان توکلی در اخطار قانون اساسی به هیات رئیسه گفت: پیشنهاد مطرح شده سه ساله است و ما طبق اصل 52 قانون اساسی باید بودجه سالانه تصویب کنیم نه سه ساله پیشنهاد دهنده باید پیشنهاد خود را پس بگیرد.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مخالفت با پیشنهاد مطرح شده گفت: باید بخش درآمدی پیشنهاد مورد توجه قرار بگیرد. به نظر می رسد این پیشنهاد هزینه ای است و لازم است در بخش هزینه ای بررسی شود.

وی با کنایه به ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: شما باید سرگرم انتخابات می شدید و از اینکه برای بودجه وقت گذاشتید تشکر می کنم.

پس از اظهارات موافقین و مخالفین نمایندگان مجلس به پیشنهاد نماینده همدان رای ندادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز