خبرگزاری کار ایران

نماینده فلاورجان:

همراهی رئیس جمهور با مشایی توهین به ملت ایران بود

کد خبر : ۷۱۵۲۸

اقدام رئیس جمهور در همراهی یک کاندیدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.

نماینده فلاورجان گفت: اقدام رئیس جمهور در همراهی یک کاندیدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس نهم در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه گفت: باید مجلس در ارتباط با حضور رئیس جمهور در ستاد انتخابات وزارت کشور و همراهی یکی از کاندیداها موضع گیری کنند.

وی افزود: رئیس جمهور در همراهی یک کاندیدا اعلام کرد: که فلانی یعنی من و من یعنی فلانی در طول انقلاب چنین اقدامی بی سابقه بوده است و مردم در دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده که چه کسی لیاقت ریاست جمهوری را دارند این اقدام توهین به ملت ایران بود.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی باید در این زمینه اظهارنظر کند و مجلس باید موضع گیری جدی در ارتباط با این اقدام غیرقانونی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به عدم تخصیص اعتبار در بودجه 92 به فلاورجان گفت: ما در حال بررسی بودجه 92 هستیم متاسفانه در بودجه 92 سهمی برای شهرستان هایی مانند فلاورجان در نظر گرفته نشده است.

موسوی لارگانی ادامه داد:‌برای برخی از شهرستان ها بودجه های میلیاردی تخصیص یافته اما برای فلاورجان بودجه ای در نظر گرفته نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز