خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان مجلس؛

عوارض آب و برق و گاز بر مبنای قیمت فروش داخلی محاسبه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۰۴

مالیات بر ارزش افزوده عوارض آب، برق و گاز یک بار به حساب درآمد عمومی خزانه داری کل کشور وارد می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی بند 12-3 لایحه بودجه کل کشور مصوب کردند که مالیات بر ارزش افزوده آب برق و گاز فقط یک بار در زنجیره تولید به حساب درآمد عمومی نفت خزانه داری کل کشور واریز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی بعدازظهر امروز یکشنبه در بررسی لایحه بودجه کل کشور بند 12-3 را مورد بررسی قرار دادند و آن را به تصویب رساندند.

در بند 12-3 بخش درآمدی لایحه بودجه آمده است مالیات بر ارزش افزوده و عواژرض آب برق و گاز با توجه به مالیات و عوارض مندرج در صورت حساب (قبوض) مصرف کنندگان و همچنین نفت تولیدی و فرآورده های وارداتی فقط یک بار در انتهای زنجیره تولید یا توزیع آنها بر مبنای قیمت فروش داخلی محاسبه ودریافت می شود. مالیات مزبور به حساب درآمد عمومی نزد زخانه داری کل کشور واریز و عوارض طبق قوانین موضوعه توزیع می شود.

لازم به ذکر است که بررسی این بند چندین پیشنهاد و بند الحاقی داشت که نمایندگان مجلس با تعداد آرای موافق پایین با تصویب این پیشنهادات و الحاقیات مخالفت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز