خبرگزاری کار ایران

دامادی در گفتگو با ایلنا:

ما ائتلاف 1+2 داشتیم نه ائتلاف 1+1+2

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۹

در ائتلاف 2+1 قرار شد آن کسی که در نظرسنجی‌ها و معیارهای موردنظر این ائتلاف رای بالایی را داشت به عنوان کاندیدا مطرح شود و جلیلی‌ای در کار نبود.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: ائتلافی که ما می‌شناسیم 1+2 است و ائتلافی به نام 1+1+2 نداشته ایم.

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تخلفات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران قوه تصمیم‌گیری بالایی دارند و می‌دانند به چه کسی رای بدهند و به چه کسی رای ندهند و چه افرادی را با چه شاخصه‌هایی برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه ما ائتلاف 2+1 داشتیم نه ائتلاف 2+1+ 1؛ تصریح کرد: در ائتلاف 2+1 قرار شد آن کسی که در نظرسنجی‌ها و معیارهای موردنظر این ائتلاف رای بالایی را داشت به عنوان کاندیدا مطرح شود و جلیلی‌ای در کار نبود.

وی افزود: اگر ائتلاف 2+1 می‌خواست تبدیل به 1-2 تبدیل شود باید زودتر از اینها برنامه‌ها خود را مشخص می‌کرد، چرا که قالیباف و ولایتی بیکار نبودند که وارد ائتلاف شوند، اعضا باید به ائتلاف پایبند باشند و کاندیدای اصلح و مطرح خود را بر طبق نظرسنجی‌ها انتخاب کنند.

دامادی با اشاره به اینکه ائتلاف به مقبولیت افراد در 2+1 اضافه نکرد، گفت: ائتلاف یک فرهنگ جمعی برای تصمیم گرفتن و رسیدن به یک هدف واحد است در حالی که احساس می شود در ائتلاف 2+1 این خرد جمعی در نظر گرفته نمی شود و قطعا شکست یا پیروزی در این ائتلاف معنا نخواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز