خبرگزاری کار ایران

با تایید نمایندگان:

اعطای تسهیلات به بنگاه های در حال واگذاری مشروط شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۲

در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل کشور بانک مرکزی را مکلف کردند اعطای تسهیلات به بنگاه های در حال واگذاری و واگذار شده را مشروط به اخذ مجوز از سازمان خصوصی سازی کند.

نمایندگان مقرر کردند اعطای تسهیلات به بنگاه های در حال واگذاری مشروط به اخذ مجوز از سازمان خصوصی سازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۳۹۲ کل کشور بانک مرکزی را مکلف کردند اعطای تسهیلات به بنگاه های در حال واگذاری و واگذار شده را مشروط به اخذ مجوز از سازمان خصوصی سازی کند.

براساس جزء به‌منظور نظارت بر فروش اموال یا دارایی های غیرجاری و همچنین أخذ تسهیلات توسط بنگاههای در حال واگذاری و واگذارشده به‌صورت کنترلی، اسامی این بنگاهها از سوی سازمان خصوصی‌سازی به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌شود. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مکلف است ثبت هرگونه تغییرات در زمینه اساسنامه، سرمایه و همچنین ثبت هرگونه دخل و تصرف در اموال شرکتهای مزبور از جمله نقل و انتقال، ترهین، خرید و فروش و اجاره را پس از أخذ مجوز کتبی از سازمان خصوصی‌سازی انجام‌دهد. بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است اعطای هرگونه تسهیلات به شرکتهای مذکور را مشروط به أخذ مجوز از سازمان خصوصی‌سازی نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز